gizka Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 hei!har flytta til stavanger til typen min,men så ble d slutt å nu skal jeg å lille gullet mitt finne oss en leilighet,emn d e fullt umulig!!(( dere vet ikke om noen leiligheter eller noen tips om aleneforeldre fordeler ang boplass???
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 lykke til. sliter vi og... nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men stavanger boligbyggelag har ungdomsboliger til salgs for under 200.000, og ikke mye i fellesgjeld. ca 6000i mnd. og er du over 20 og under 27 kan du jo søke på de. men da må du sitte og vente til en er til salgs da.. http://www.boligbyggelaget.no/sbbl_2003/ubs_start.htm
gizka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 e 22,men kan ikke kjøpe,har allerede en leilighet i finnmark...
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 ja. da var det verre... søk på finn om det er noen, og sett inn annonse om at du trenger leilighet. kanskje noen ringer deg... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå