Gå til innhold

er dere og huset alltid klar for uventet besøk?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Naboen kom innom isted me jenta si på 2 år som ville se babyen. Jeg var ute i går og var ikke hjemme før i totiden, og opp med baby igjen i dag tidlig. Trøtt og jævlig, leiligheten ser ut som et takras og jeg gikk rundt i joggebukse, briller og ustelt hår...

Litt flau da ja, siden naboen er perfekt hjemmeværende husmor...=P

ser dere og huset alltid bra ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat nei.......Blir megastressa av uventet besøk, derfor sender jeg ALLTID en sms på forhånd før jeg drar på besøk til andre!!

Skrevet

Nope....verken nå eller da jeg var singel og barnløs ;-) Liker veldig godt at folk ringer og gir meg en liten halvtime til å rydde ja!

Skrevet

absolutt ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hadde det kommet noen på døra nå så tror jeg nesten at jeg hadde lata som jeg sov å ikke åpna.haha..

Skrevet

og uventa besøk HATER jeg..

Skrevet

Nja får jeg vel si.. Huset ser stort sett greit ut. Men det er verre med meg. Går som regel i utvasket joggings når jeg er hjemme. Så blir ihvertfall veldig glad om jeg får stelt meg litt..

Skrevet

Jeg liker ikke uventet besøk. Huset ser som regel bra ut, men det er ikke alltid jeg ser så bra ut, hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når ikke gubben er hjemme i permisjon og skal ta seg av huset, JA! Men ikke alltid jeg er så fresh :P hehe

Skrevet

Uff nei uventa besøk. Det er vel noe av det værste jeg vet. Farmoren til eldste (altså mor til Xen) har en tendens til å plutselig stå på døra.

Skrevet

NEEEEI, ikke nå for tida..men men...kommer det noen så får de tåle litt rot..jeg er for sliten til å gå å rydde hele tida...tar det når ungene legger seg på kveldene...

Skrevet

Nei,de får ringe før besøk.

Skrevet

Går i joggebukse og t-skjorte også usminka når han er borte med bustrene i et hårstrikk..hehe..LEKKERT!

Skrevet

Hahaha NEI!!

Skrevet

De gangene det ser ille ut her, tenker jeg alltid på om det er en mulighet for at noen kommer på besøk...og er det det, tar jeg meg sammen og rydder! Liker ikke tanken på at jeg liksom skal fremstå som perfekt, men slik er det nå engang. Hvordan jeg selv ser ut bryr jeg meg ikke om, såfremt jeg ikke går i morgenkåpe kl. 14 om ettermiddagen, hehe

Skrevet

Her er faktisk huset alltid strøkent...ikke hele tiden da selvsagt...men hver torsdag vasker damen for oss..så da rydder vi til hun skal komme... og hver kveld rydder ungene opp alle lekene sine til lekekassene....og vi rydder opp alt for vi legger oss..er deilig å ha det sånn....faktisk!

Skrevet

he he hadde det kommet besøk hit nå hadde jeg nok ikke åpna døra. lata som jeg ikke var hjemme. jeg er aldri klar for besøk jeg med mindre jeg veit at det kommer noen.. uventa besøk hater jeg. derfor drar jeg heller aldri på uventa besøk..

Skrevet

Vanligvis ja,mennå har vi nyfødt baby og en turbo toåring, og merker at det stjeler mye av tiden til husarbeid:-) Nå skal det sies at jeg haater å ha det rotete hjemme, og det mange vil anse som ryddig er ikke det i mine øyne.. Jeg liker å ha det 100%strøkent.

Skrevet

Ja det er me som regel. Huset er ikkje nødvendigvis perfekt rydda og reint, men alltid presentabelt nok. Om eg har joggebukse på så tar eg eit kjapt kostymeskifte.

Eg elsker besøk, venta eller uvente, store eller små.

Skrevet

Nei med 2 viltre gutter så er det så og si umulig for meg å ha strøkent hus :)

Men det får de tåle de som kommer på uventet besøk, hehe...

Skrevet

Stort sett er 1.etasje i hvertfall grei.

rydder stue og kjøkken hver kveld og mopper opp alle smulene etter Ina med tørrmoppen hver kveld, så om det ikke alltid er rent, ser det i hvertfall greit ut.

badet og soverommene i 2.etg og kjellerstua er et annet kapittel:)

Skrevet

Huset er ut som det gjer hvis det kjem uventa besøk. Eg er litt slik at hvis nokon reiser på uventa besøk så forventar dei ikkje eit strøkent hus og tre retters klart når dei kjem. Det hender eg reiser på uventa besøk men da for ventar eg ikkje at det er strøkent....... Ikkje forventar eg servering heller.

Så eg bryr meg ikkje om det kjem uventa besøk da får dei bare ta det som det er!! ;)

Skrevet

He he, nei!

Hater uanmeldt besøk, da mugner jeg... :-)

Skrevet

nei. om det ringer på noen nå så åpner jeg ikke!

Skrevet

Uventa besøk suger, og jeg pleier å sjekke om de faktisk kommer på besøk eller om de skal hente/levere noe umiddelbart. Skal de det får de vente ute eller i gangen!

Dersom de faktisk kommer på besøk for å bli litt og ta en kaffe etc, så er det stort sett ryddig i kjøkken og spiseområdet, da får de kaffen der, og må de på do, ja da får ed holde seg:p (badet er ALLTID rotete!)

Skrevet

Jeg får titt og ofte uventa besøk.. Noen ganger ser det strøkent ut.. andre ganger så e det litt rotete.. Og hvordan jeg ser ut.. hehe..det er ikke så farlig.. tar meg to sekunder på badet så ser jeg OK ut.

Men jeg prøver å ha det slik hjemme at det bare er 2 min rydding så er det strøkent liksom.. Rydder kjøkkenet hver kveld.. og rydder leker og stuebordet osv før jeg legger meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...