Gå til innhold

Har dere fortsatt lidenskap i forholdet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det så og si null lidenskap igjen etter 4 år..

Vi har det veldig fint sammen som familie og er glad i hverandre..

Men savner virkelig å bli begjæret!

Kjenner jeg begynner å bli lei av hverdagen..

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Så skap begjær da =)

Ut å kjøpe sexy undertøy, er ikke så mye som skal til for å finne piffen igjen ;-)

Vi har mye lek og moro både i og utenfor soverommet *rødme*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg sammenligner ofte med det tidligere forholdet jeg hadde. Etter 1 år der, så var piffen GONE, og den ble ikke bedre etter 5 år.. Så jeg har fått ny mann, vært sammen i 1 1/2 år (i dag faktisk), og jeg blir fortsatt like betatt hver eneste dag! :) :)

Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd!

Ingenting som funker på den karen her.. Tror kanskje ikke han tenner på meg lenger..

Han har nok ikke så sterke behov for nærhet

Skrevet

Ja....stadig nyforelska..kansje fordi han er mye borte??? hehe

Gjest irismor
Skrevet

Prøv nettingstrømper ;-)

(menn er enkle sjeler)

Skrevet

Min og er mye borte, men når han kommer hjem vil han helst sove. Han er sliten og orker ingenting.

Får kanskje en klem om jeg er heldig, men den er det i såfall jeg som må ta initiativet til!

Skrevet

Vet hva han tenner på, og vi har egentlig prøvd ut det meste..

Så det er kanskje der feilen ligger.. Ingenting som er spennende lenger.. :P

Skrevet

Ooooh yeah!!!! Her damper det støtt og stadig..tihi..!! (har også vært sammen i 4 år).

Skrevet

Lidenskap, vet ikke.....er ikke sånn at vi river av hverandre klærne lenger, men vi er veldig fysiske av oss i hverdagen da. Klemmer og kysser og stryker på, holder alltid hender når vi går tur. Godt nok for meg ;-)

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 5 år og her er det også rimelig dødt. Sex annen hver måned hvis jeg er heldig!

Det går litt i rykk og napp da...hvis jeg er litt "fjern" hender det at sambo får det over seg at han skal finne på noen sprell. Men jeg må innrømme at jeg ikke er så giret selv heller lenger. Jeg prøvde å gjøre det jeg kunne for å ha et godt forhold med tanke på sex og det å ta vare på gnisten i flere år, men til slutt resignerte jeg. Sambo påstår han er helt topp fornøyd med alt han og savner ingenting....mens jeg går rundt og lurer på om dette er alt livet skal gi meg...

Skrevet

Nei. Sambo er utrolig forutsigbar, egentlig litt kjedelig.

Vi har vært sammen i 7 1/2 år og syns liksom bare vi tar hverandre litt for gitt og har blitt nesten litt som et gammelt ekteskap.

Og han tar aldri første skritt ang. sex lenger. Bare venter på at jeg skal gjøre det. Han prøver liksom ikke å få meg til å ha lyst heller, og da har jeg ikke så ofte lyst, naturligvis.

Fantomspark: Jeg har det akkurat like dann. Var som du beskrev hvordan det er mellom sambo og meg også.

Skrevet

I høyeste grad, ja :-) Har vært sammen i 5 år, og er på samme nivå som i starten av forholdet.

Skrevet

Etter 3,5år så er det lidenskap mellom oss. Men vi har alltid vært fysiske av oss og han drar f.eks aldri eller jeg ut av huset om morgnen uten hadet nuss og "elskerdeg". Vi tenner heldigvis på hverandre og begjærer hverandre. Men det går selvfølgelig opp og ned i forhold.. Men utrykker hva vi føler ganske sterkt og elsker nærhet. men det er viktig å være tiltrekt av hverandre og kjenne lyst. Håper vi fortsetter med det...

Skrevet

Vi har "bare" vært sammen i 3 år da :) men mye lidenskap ja.. Synes han er utrolig fin å se på, får sommerfugler i magen og hjertebank hver gang jeg ser på han. Prøver også å gjøre meg litt fin for han i hverdagen, bruker klær som han synes er fine, sminker meg, ordner håret osv :) Også har jeg ALLTID pent undertøy under, da føler jeg meg alltid mye bedre hehe..

Hender ofte jeg går i joggis og er usminket også altså, men da er det ofte en litt fin joggedress og jeg ordner håret mitt og ser stelt ut bestandig.

Tror det har mye å si at man pynter seg for hverandre..

Skrevet

moota:

på et vis greit å høre at det er andre som har det likedan. Jeg føler det som at han har "dratt meg ned" på sitt nivå...han har alltid vært litt kjedelig, mens jeg er mer livlig. Da vi ble sammen, trodde jeg at jeg kom til å "lære han å sette pris på lek og begjær. men nå er vi visst blitt like kjedelige begge to.

Det hjelper fint lite å pynte seg og finne på romantiske eller fine ting, når ikke sambo synes det er stas...

Men vi har det greit sånn ellers, lite krangling og hverdagen går på skinner.

Skrevet

ja det tror jeg er viktig at man pynter seg for hverandre. Mannen min elsker når jeg pynter meg og sminker meg pent. Og elsker pent sexy undertøy. Ikke alltid jeg er pyntet men det hjelper!:DD

Skrevet

Men det er jo vanskelig å tvinge frem noe i et menenske, dersom det aldri har vært der. Er han generelt en litt "satt" person, er det jo ikke mye man kan forvente... men det er trist at noen ikke skjønner at man må gi litt for at et forhold skal fungere for alle parter.

Ting går ikke av seg selv.

Vi har det fint på dette området, som jeg skrev lenger opp. Men vi er veldig like, da. Vi er begge veldig fysiske, lekne, kjærlige/kosete. Flørting og tulling er en del av personlighetene våre, for å si det sånn. Så jeg hadde hatt problemer med en mann som var motsatt av dette, for den lidenskapelige delen er en så stor del av meg.

Vet ikke helt hva jeg skal gi av råd, ettersom dere har prøvd det meste allerede... men jeg ville nok snakket åpent om det, at jeg savner at han gir litt mer på det området, og at det påvirker forholdet negativt.

Skrevet

Javisst! Har vært sammen i 11,5 år og har et lidenskapelig forhold. Så det er ikke noe man bare ser på film nei! Syns litt synd i dere som tror det....

Skrevet

Ikke si det, da!

Om dere fremdeles er glade i hverandre, er det fort gjort å få tilbake lidenskapen:0)

Men i et livslangt forhold går jo dette litt i perioder, da. Kan jo ikke alltid være på topp. Men sett av litt tid, husk å gi masse selv også; så får du masse tilbake;0)

Lykke til

Skrevet

Ja, har vært sammen i 10 år og vi har fremdeles lidenskap for hverandre. Småflørter i hverdagen og koser masse. Er ikke sommerfuglforelsket hele tiden, men kjenner suget i magen innimellom!

Skrevet

Har faktisk vært mye lidenskap siste uka, men nå har vi ikke ett forhold lenger da. Litt rart, at etter at det ble slutt og han har flyttet ut er vi som nyforelskede igjen......:(

Skrevet

Ja, her er alt fortsatt bra etter 7 aar..Selv om det har blitt lite sengekos de siste ukene pga proeveroer, men lysten er jo der, har bare ikke hatt sjans!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...