Ina25♥med gull i magen Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 ENDELIG! Testet positivt i dag, 18 dager over ikm. Jeg begynte å bli litt bekymret, da jeg ikke har hatt ordentlig mens siden desember! Og testet negativt senest på tirsdag, 14 dager over. Men, i dag kom streken med en gang! En klar, tydelig, nydelig fantastisk blå strek! Foreløpig termin antagelig 30.oktober:) Jeg er såååå GLAD!
Tide Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Gratulerer så mye, det var koselig. Jeg har termin ca 28 okt. Det blir vårt andre barn. Utrolig spennende.
Mage igjen Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!! Og velkommen inn hit! Kos deg og nyt tiden fremover!
Caroline13 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 HERLIG - Gratulerer.. Den streken var nok blå og nydelig ja!!! For en deilig helg og tid det blir for dere fremover - nyt hvert sekund )
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 gratulerer masse;) kjenner til det å teste positivt seint! men bedre sent enn aldri;)
spent86Mod:) Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har også termin 28 okt:)Måtte bare si det...he he
lillegull08<3 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Gratulerer =) vet følelsen av å se den blå fine streken =) hehe... fikk den for to uker siden.... har også termin i slutten av oktober =)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hei Ina )) Gratulerer så mye- hva sa jeg? Ingen TR- stort håp Så utrolig morsomt ) Masse lykke til med voksende mage. Vi vil vel se mer til hverandre underveis
Ina25♥med gull i magen Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk alle sammen:) Snart nr 2? med spire - har faktisk tenkt på deg:) Men, hadde ikke helt trodd at jeg skulle komme etter deg så fort:) Hadde håpt, og hadde det egentlig på følelsen, men det var de negative testene... Men nå er den POSITIV! Masse lykke til du også - når har du termin? Vi sees nok her inne ja!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2008 Hehe, da er nok sjansen stor for at vi kommer til å se mer til hverandre her inne:) Lenge siden du testet positivt eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå