Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Tenker om man selv kan se det nede i doen, mistenker at jeg gjør det..
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hvorfor tror du at du tisser blod? Hvis du gjør det, vil du vell se det nede i doen, pluss på papiret etter at du har tørket deg...
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Var ikke meningen å være anonym, så ikke det før nå. Jeg var hos legen på torsdag, da fant de litt blod og uvi i urinen. Jeg fikk antibiotika for uvi, men har skikkelig svie og vondt nedentil konstant, er verst akkurat i det jeg tisser. Synes jeg har fått så rød aktig farge på urinen siden i går, men ikke på papiret.
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 E du flink til å drikke masse da? Kan jo være urinen som er konsentrert også... Når en har UVI får en ofte blod i urinen, men det er i så liten grad at det er vannskelig å se uten å ta en prøve av urinen... Fortsett å ta kuren, og drikk masse. Gjerne juice. Hvis du ikke blir bedre, bør du få en annen type kur.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Drikker hele tiden for jeg svetter så sinnsykt Drikker 7-8 liter vann, appelsinjuice, biola, oh`boy. Drikker ikke brus eller saft pga sukkerinnholdet. Takk for svar
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Vet du om prøven din ble sendt til dyrkning? Hvilken type antibiotika tar du nå da?
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Den ble sendt til dyrkning, de mente at den rette medisinen for bakteriene var amoxillin. Måtte da bytte antibiotika siden jeg først ble satt på selexid, men dem mente at den kom ikke til å ha noe effekt. Må ta amoxillin i to uker, det var visst en stor infeksjon.
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Ok. Da får du iallefall den rette antibiotikaen. Bare fortsett å drikke masse, og om du ikke blir bedre bør du ringe legen.. Hvis infeksjonen var veldig kraftig, kan det ta litt lengre tid før en merker effekten av medisinen... God bedring:)
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Takk skal du ha.. Det var fine bilder du har på profilen
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Jada, det kan man så definitivt se! Har av og til hatt orange-rød urin ved akutt uvi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 hvis du tror du gjør det, så kan du jo prøve å tisse i et beger el kopp el noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå