Gå til innhold

Har såååå vondt i hodet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig vondt i hodet nå i en ukes tid...våkner opp med grulig vondt.Har hatt jernmangel men har vært flink å ta jernpiller nå en god stund. Tenker så på svangerskapforgifting når jeg leser om det og vondt i hodet her inne...hva er andre tegn på det?Vet man som regel har høyt blodtrykk,har lege time til tirsdag så få jo se da...men litt ille å gå å lure her helt til tirsdag.

Men kan vel bare være svangerskapsmigrene også tenker jeg da.

Noen andres synspunkter på dette her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar også veldig mye smertestillende...flere ganger daglig.Kan vel ikke være bra det,men klarer meg ikke uten heller....

Skrevet

Ring føden og spør :) De pleier å være veldig snille og det er bedre å spørre en gang for mye enn for lite!

Skrevet

Jordmor har bedt meg ringe med engang jeg får vondt i hodet. Spesielt hvis det er foran i panna... Så kanskje du skal få det sjekket for sikkerhetsskyld?

Skrevet

Ja oki...føler at det virker så hysterisk jeg da,men er jo som du sier bedre å ringe en gang for mye enn for lite:)tenkte også heller å ringe legevakten bare,men greiere å ringe føden kanskje....

takk for svar:)

Skrevet

Vondt i hodet på bare ene halvdelen av hodet kan være tegn på migrene.

Pannehodepine kan være ett av tegnene på svangerskapsforgiftning.

Jeg er under tett oppfølging fordi jeg ligger i faresonen på det. Har blodtrykk 140/90, men ikke noe i urinprøven. Skal til kontroll to ganger i uka.

Er fersk på denne komplikasjonen, men sikkert andre her inne som vet mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...