Mamma til 2 prinser:) Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har hatt skikkelig vondt i hodet nå i en ukes tid...våkner opp med grulig vondt.Har hatt jernmangel men har vært flink å ta jernpiller nå en god stund. Tenker så på svangerskapforgifting når jeg leser om det og vondt i hodet her inne...hva er andre tegn på det?Vet man som regel har høyt blodtrykk,har lege time til tirsdag så få jo se da...men litt ille å gå å lure her helt til tirsdag. Men kan vel bare være svangerskapsmigrene også tenker jeg da. Noen andres synspunkter på dette her?
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2008 Tar også veldig mye smertestillende...flere ganger daglig.Kan vel ikke være bra det,men klarer meg ikke uten heller....
--niffi-- Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Ring føden og spør De pleier å være veldig snille og det er bedre å spørre en gang for mye enn for lite!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jordmor har bedt meg ringe med engang jeg får vondt i hodet. Spesielt hvis det er foran i panna... Så kanskje du skal få det sjekket for sikkerhetsskyld?
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Ja oki...føler at det virker så hysterisk jeg da,men er jo som du sier bedre å ringe en gang for mye enn for lite:)tenkte også heller å ringe legevakten bare,men greiere å ringe føden kanskje.... takk for svar:)
lille sprelle Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Vondt i hodet på bare ene halvdelen av hodet kan være tegn på migrene. Pannehodepine kan være ett av tegnene på svangerskapsforgiftning. Jeg er under tett oppfølging fordi jeg ligger i faresonen på det. Har blodtrykk 140/90, men ikke noe i urinprøven. Skal til kontroll to ganger i uka. Er fersk på denne komplikasjonen, men sikkert andre her inne som vet mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå