Gå til innhold

Vondt i korsryggen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har det? Det verker på en måte i korsryggen min og oppover på sidene i ryggen, spesielt når jeg kommer hjem fra jobb om ettermiddagen/kvelden.

 

Jeg er 10+3 idag og det begynte for noen dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn... Kjenner det innimellom. Jeg er 8+2 nå. Ikke tør jeg å bli massert i korsryggen heller....

Skrevet

Har det også slik. Vondt i korsryggen som brer seg oppover langs begge sidende, Er 9+0 i dag. Vi får håpe det er forbigående plager.

Skrevet

Jeg har hatt vondt i korsryggen siden jeg ble gavid, er 9+5 nå. Ble tilslutt sykemeldt fordi jeg ikke fungerte i jobben. Gått noen ganger til kiropraktor nå, dyrt men har gjort meg bedre! Håper snart å begynne på aktivsykemelding, sånn at jeg kan fungere en god stund til i jobb.

Ta vare på ryggene deres, bruk de rett og ta deg tid til å la den hvile innimellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...