Blacktower Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Andre som har det? Det verker på en måte i korsryggen min og oppover på sidene i ryggen, spesielt når jeg kommer hjem fra jobb om ettermiddagen/kvelden. Jeg er 10+3 idag og det begynte for noen dager siden.
Ludviginne - mamma!! Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har det sånn... Kjenner det innimellom. Jeg er 8+2 nå. Ikke tør jeg å bli massert i korsryggen heller....
Sonata08 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Har det også slik. Vondt i korsryggen som brer seg oppover langs begge sidende, Er 9+0 i dag. Vi får håpe det er forbigående plager.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har hatt vondt i korsryggen siden jeg ble gavid, er 9+5 nå. Ble tilslutt sykemeldt fordi jeg ikke fungerte i jobben. Gått noen ganger til kiropraktor nå, dyrt men har gjort meg bedre! Håper snart å begynne på aktivsykemelding, sånn at jeg kan fungere en god stund til i jobb. Ta vare på ryggene deres, bruk de rett og ta deg tid til å la den hvile innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå