hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 http://www.an.no/nyheter/article3398854.ece
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Så bra! Har selv en 4 åring, og tenker med skrekk og gru.....Tenk å miste et barn....of!
Edelweis Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 jeg ble så rørt jeg at tårene kom trillende. tenk den stakkar jenta da. akk.. bra vi har noen flotte mennesker her i verden også=) godt jobba!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå