Gå til innhold

Gratulerer med dagen damer :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om dere ikke feirer dagen i tog under paroler så er det likevel en viktig dag, mener jeg.

Måtte hele verden på sikt klare å se kvinner og menn som to selvstendige individer med lik rett til utdanning, utvikling og lønn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for damedagen!!!

Det setter i sving en hel haug i meg at vi har en dag som heter kvinnedagen, men jeg velger å slenge meg med under din parole trollmora, for det er ti lsyvende og sist dette det handler om er det ikke?

ha en fin dag!

Skrevet

Hurra for oss!

Jeg skjønte her om dagen at vi trenger å gjøre noe med kjønnsrollene her i huset i hvert fall. Storebror sa "Mamma, nå er skittentøyskurven nesten full. Nå må du sette på vaskemaskinen". Ikke noe om at Maud-mannen skulle gjøre det, men mamma. I stille protest har jeg ventet på et initiativ fra husets andre voksne og i dag har han satt på tre maskiner. Fullt? Ja! Skulle jeg gjøre det? Nei!

Skrevet

Jeg synes vel egentlig dagen har blitt litt vel mye feministenes dag jeg da.....

Snakket med en mann på jobben i går som ikke var norsk.I hans hjemland brukte de kvinnedagen til å gjøre litt ekstra stas på kvinnene for det de er. Gi dem blomster eller andre oppmerksomheter bare for å vise at de setter pris på dem.

Syntes det hørtes så mye bedre ut enn en kampdag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...