Gå til innhold

Tuttelure, er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at du skrev her i går at du hadde tatt billigtest strimmel og den var positiv. Gratulerer.

Jeg selv har ikm idag og tok 3 positive billigtest strimler i går, og de var svaaaake, men var en strek.

Jeg er i min 7pp og har brukt en del av disse før og aldri fått en svak strek. Kjenner at jeg ikke klarer å stole helt på de da jeg ikke har så veldig kjenskap til troverdigheten på disse..

Må vel ut å kjøpe en digital idag og se om dette stemmer.

Har du tatt en ny test idag?

Er så spent, trur jeg sprekker på en test senere idag da den kan tas samme dag man venter tanta.

Lykke til, håper mine svake streker er et nurk denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittei:) her er jeg:) tihi. helt rar i hue for øvrig:) for godt til å være sant det her:

Takk for det:) Jeg fikk en tydelig men svak test m billigestesterstrimler, tok en til accu (babyornot), svaaak svak strek, tok en DIG CB i dag, GRAVID:) greit å få det bekrefta uten å måtte tolke streker:)

7 pp er nok pp for oss:) oppdater meg da:)

Skrevet

Igjen gratulerer, gleder meg til jeg får den følelsen.

Her ble det 4 billig tester med svak strek aldri fått det før, og nå ser det ut til at tante kom. Så skjønner ikke hva som har skjedd egentlig, har ikke lyst å bruke de igjen da.

Kos deg med voksende mage:)

Skrevet

Takk igjen:) Svaak strek er jo en positiv test:) det er normalt med blødninger de første mnd-ene sies det:) så kanskje du er gravid lell? snodig få en strek, og mensen ,og ikke være gravid... Tvi tvi:) gi meg en oppdatering da: )

Skrevet

Fikk en enda tydligere positiv test idag, men jeg blør mye nå. Så dette omtaler jeg som tanta. Kan ikke skjønne at jeg fikk en så tydlig test idag selv med blødning. Har ikke fått en eneste svak test på 7mnd, så hadde litt forhåpninger nå.... men men, den ville nok ikke feste seg denne gangen da.

Ser det er flere som sier det er normalt med blødninger, men jeg blør jo mye og i tillegg blør jeg i den tiden jeg skulle hatt mens... så dette er nok tanta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...