Gå til innhold

ETTERLYSNING AV BAMSE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 15 mnd har blitt totalt avhengig av en bamse, så nå lurer jeg på om det er noen som har en slik liggende? Vi kjøpte den egentlig til storebror, så tenkte ikke på å kjøpe en i reserve.

Det er en hvit, søt sau kjøpt på Kappahl. Den sitter på en måte når du setter den opp, og har litt hengende ører.

Om det er noen som tror de har en slik å avse, så kan jeg legge inn bilde.

Veldig takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et par sauer, så om du legger inn bilde kan jeg se om noen av de passer til beskrivelsen =)

Skrevet

Har du det??? Skal legge inn bilde etterpå jeg. Kan sende deg pm når det er klart :-)

Skrevet

Her i huset finnes også noen sauer som ikke er i særlig bruk. Send meg bilde, så skal jeg se om vi har broren. :-)

Skrevet

Da skal jeg krysse fingra! :-) Skal jeg legge inn bilde på profilen min eller skal jeg sende det på mail eller noe?

Skrevet

Gjerne mail. Sender deg en pm med mailadressen du kan bruke, jeg. :-)

Skrevet

Den er grei! Da kommer det bilde om en stund :-)

Skrevet

Vi har også noen sauer i heimen. Kan du ikke legge ut bilde på profilen så jeg også kan sjekke..?

Sender deg bamsen om vi har den du tenker på...

Skrevet

Da skal jeg legge den ut på profilen om ei stund. Må bare ordne med litt mat og slik først :-)

Gjest irismor
Skrevet

Legg ut bilde du. Ligger noen ubrukte sauer her også =)

Skrevet

Hei, hei! Jeg får ikke lagt ut bilde av den etterlengtede sauen på profilen, for det kommer bare opp error.

Kanskje dere kan sende mailadressa deres på pm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...