Gå til innhold

Blir bare kvalmere og kvalmere :( uke 9


Alenemoder1snart2er tobarnsmor

Anbefalte innlegg

nå er jeg 8 + 2 og kvalmen blir bare verre og verre!!! I forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt etter uke 8 etter hva jeg kan huske. merkelige greier. hadde jeg ikke hatt sea-band som hvertfall hjelper litt, så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort.

 

frister ikke å spise eller drikke i det hele tatt, blærgh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene med å være kvalm, hos meg også har det blitt værre og værre. Men jeg hadde det slik også forrige gang (jente) men ikke med første (gutt) så jeg regner nok med at det kommer nok en jente her i gården.

 

Minusen var at jeg var kvalm de første 6mnd i svangerskapet:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..kanskje det er jente på gang her også da...okei skal tåle litt kvalme hvis det betyr at jeg endelig kan gå bananas i rosa, glitter og Hello-Kitty greier på barneavdelingen på H&M :D

 

min første var gutt og da var jeg ikke direkte kvalm som nå, mer sånn uggen. nå har det vært helt ekstremt... sukk

 

men dette får vi tåle :) "premien" er verdt å lide for :D får håpe det går over litt før 6 mnd da...huff

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at det er vanlig å være dårligere med nr. 2. Kjenner en del som har hatt gutt og vært veldig dårlig med nr. 2 og trodd d ble jente, men det var gutt. Ellers er trøtthet et typisk jente tegn.. : )

Er også mye mer kvalmen denne gangen, men har jente fra før, så vi får se når vi har vært på ul : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har lest at ungen tar den trenger, så det er bare du som blir skadelidende. Ungen får ikke noen mangle på næringsstoffer, bare du, hvis det får så langt at du ikke klarer å spise nok.

 

Det trøster jeg meg med når jeg ikke får i meg nok, at det går iallefall ikke ut over ungen!

 

Håper du får det bedre når du kommer i 2 trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

misforstå meg rett, men det var godt å høre det er fler som har det som meg...:)

nå er jeg 9+5 og jeg er syyyykt kvalm.....og dette er mitt første svangerskap så jeg har jo ikke noe å sammenligne opp mot, men jeg hadde jo lest om at det liksom skulle være rundt disse tider at kvalmen avtok...ikke at det skulle ta av! *ler*

har kvalmen helt oppi halsen *urk!!*

men betryggende å lese at fosteret ikke er helt avhengig av det jeg får i meg, at den tar til seg næring ellers :) for jeg får ikke i meg stort...kiloene minker jo litt istedet for å øke!

men satser på bedre tider *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...