Gå til innhold

Utflod/fostervann? Sorry detaljer... Håper på hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig var jeg på do, skulle til å ta på meg trusa da det rant noe nedover lårne og kom to stor dråper på badegulvet.. Satt meg på do igjen og tørker flere ganger før det ble tørt.

tok på et bind som det anbefalles, men da kom det jo ikke noe mer.. Etter ca 10 min kom det litt til, og dette ble lyse gule i bindet. så da er det vel bare utflod?

Beklager detaljer her!! Men håper noen vil hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn opplever jeg det hele tiden også, og det er nok bare utflod. Fostervann skal være ganske blakket i fargen og ikke gult.

Skrevet

sikkert utflod ja,jeg har mye av det jeg også nå i svangerskapet,og det "renner" også,typisk om morgenen når jag står opp.

Skrevet

Høres ut som utflod for meg også. Var også plaget av mye rennende utflod på slutten. Fostervannet er som regel blankt (kan også være misfarget) og ligner mest på tyktflytende vann om du kan forestille deg det.

Men komer det plutselig mye på en gang, eller du fortsatt er usikker bør du kontakte føden

Skrevet

er utflod jeg trodde også var foster vann .Men foster vann er helt blankt og lukter æsj,minner om sæd lukt sorry jenter men jeg synes det hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...