Gå til innhold

Happy kvinnedagen, alle dere f...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...lotte, sterke, uavhengige, selvstendige mødre her inne på krangle!

Noen som skal ut og marsjere i tog og brenne bh'er i dag, da? ;)

Hihi...

Nå skal jeg gå og finne frem de røde strømpene mine, dra de godt over stikkelsbærleggene mine, knyte bh'en rundt hodet og ta på meg en topp så alle kan se at jeg går uten bh og at jeg ikke har barbert meg under armene siden forrige påske.

Og så må jeg huske palestinaskjerfet så ikke jeg blir forkjølet når jeg marsjerer utenfor stortinget:P

Men fra spøk til alvor: tenk så mye vi har oppnådd mtp likestilling i løpet av 100 år! Vi har fortsatt et lite stykke igjen til vi er i land på den fronten, men vi kan jo starte med å hylle oss selv for de fantastiske, enestående mødrene/kvinnene vi er! Alle sammen :)

Man kan komme langt med en god porsjon kvinnelig list og intuisjon, bare man husker på å stå på krava :)

Puh... Det var dagens skryteinnlegg til oss kvinner! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skjønt denne kvinnedagen jeg! Hvem faen vil brenne BH n sin da? Er det en kampsak og få slaskepupper? Hva vinner vi på det da?

Det at en kan putte puppene ned i buksa har aldri vært noe "must" for min del, og kommer aldri til å bli det.

Ikke barbere seg er jo grisete.

Joda, vi har nok kommet langt, men tviler litt på at BH brenning skal få æren av det!

Skrevet

og ikke minst er undertøy dyrt også... hehe nei skal nok sitte hjemme og slappe av med en venninne og preike skjit etter en dag med husarbeid... :) mens gubbene er ute på pokerturnering hehe kvinnedag my ass sier bare jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...