Gå til innhold

Ungen har iallefall noko etter mora...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mallo er ganske lik pappaen sin av utsjånad, og har lite i fra mor. I det siste så har det derimot vist seg at ho har arva noko: ho har ingen tålmodighet. Får ho det ikkje til med ein gang så er det "IIIIIIH IIIIIHH IIIIIIH, hæ hæ hæ hæ". Så kaster ho det fra seg og ser på meg om eg ikkje har tenkt å gjer noko. No får me berre satse på at ho ikkje er like sta. (ho er 9mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

småen min var også sånn en periode. det kan godt hende det går over. (det gjorde det ihvertfall her)

Skrevet

Ja, det er nok normalt å bli irritert. Ho holder jo på å lære seg ganske mykje for tida, og er sånn halvegs god til alt. =)

Å ha unge som er alt for lik ein kan vera utfordrande, i følge min far. Han visste alltid kva eg kom til å sei som neste argument i ein krangel, for han hadde sagt det samme sjølv ;-) Som å krangle med seg sjølv i speilet, og då kjem ein ingen veg.

Skrevet

hehe... syns faren din sa det bra :-)

småen er ekstremt lik meg, spesilt personlig. blir morro og se om det fortsetter. jeg syns den personlige likheten bare gjør det enda gøyalere med barne, for da vet man liksom hva som kommer.... hehe barn er fanstiske (min er ikke hjemme i dag så jeg savner han og syns han kansje er litt søtere en normalt.... hehe)

Skrevet

Ja det er kjempespennende med personligheten som former seg. Blir spennande å sjå framover. Det er ein intern konkuranse her mellom meg og faren, kven får ho mest etter.... ;-)

Eg og savner mallo når ho ikkje er rundt meg. Når ho legger seg klokka sju så savner eg ho i nitida, sjølv om eg ikkje vil tilbake til tida då ho kun sov med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...