Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 heihei..jeg hadde et spørsmål.. hvis man har sex når man er 14uker på vei og kondomen sprekker...og han tom. får utløsning... er det farlig da???? det er vel ikke noe skadelig for barnet... håper på et positivt svar
volvo-mamma Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 nei er ikke farlig... eller det kommer ann på hvorfor dere bruker kondom,er det fare for smitte av sykdom? om ikke så er det for prevansjons delen og når du er gravid så er det jo ikke noe å bruke prevansjon for?!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 hei ikke noe farlig for barnet om kondomen sprekker så lenge dere er friske ellers. Du er jo allerede gravid så du kan jo ikke bli gravid på nytt mens du ennå
Nagilimia Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Nei, det er absolutt IKKE farlig!! Det er jo en av tingene som er herlig når man er gravid, man slipper å tenke på prev Kos dere videre
Lille Luna Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Det er jo en fryd å slippe å tenke på prevensjon når man er gravid! Når du nærmer deg termin kan sæden være med på å modne livmorhalsen, men det er alt for tidlig å tenke på det hvis du kun er i uke 14. Hvorfor bruker dere kondom? Er du redd for å bli gravid? (dårlig spøk);-) Kos deg og slapp av:-) Og hvis du får orgasme så får babyen en liten massasje i tillegg, det er jo en fin bonus!
Trulte76 Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 hvorfor bruker dere kondom? Visst du tenkte på sæden kan sette igang fødselen så er det bare tull.. JA den kan hjelpe til med å starte fødselen, MEN da må du være moden nok til det..visst ikke så er sæden helt harmløs.. Og er du moden nok, så vil du uansett føde innen noen dager likevel
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 jeg blei skikkelig nysgjerrig på hvorfor dere brukte kondom når du allerede er gravid jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Nå spurte jo ikke jeg om det er farlig fordi jg er redd for at jeg er gravid.. jeg trodde at dt kanskje skulle gå opp til barnet og det skulle bli infeksjoner og sånt.. desutten har jeg hatt soppinfekjson, og urinsveiinfeksjon, så jeg bruker kondomen bare for å beskytte oss mot sykdommer.. jg har så mye utflod akuratt nå for tiden,og dt gjør kjempevondt å.. jg spurte dt bare fordi jg lurte jg er førstegangs.. og det r masse man er redd for... synd at dere tok dette som ett tulleinnlegg da... jeg er kjempe bekymret bare..
nr2påvei Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Hei, jeg forstår at det er nervepirrende å vente barn, men jeg vil bare minne deg på at du nå er inne i 2. trimester og at du kan roe deg for kroppen din passer på barnet ditt som bare det. Det er nå bare å kose seg med kroppen. Du kan være aktiv som du pleier, og forsøk å ikke bekymre deg for mye. Tenk på alle de omstendighetene folk er gravide og får barn i. Det er best for både deg og barnet at du slapper mest mulig av og ikke stresser deg opp unødig. tenk positivt! PS: SEX ER IKKE FARLIG FOR GRAVIDE ... eller fostre;)
Trulte76 Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 og livmortappen er forseglet, så ingen ting kommer opp til ungen..så ingen fare
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Hei dersom du er plaget med urinveisinfeksjon o.l, kan det være lurt å gå på do å tisse så snart som mulig etter samleiet. Helst med en gang, og maks en time etterpå. Da får du skyllt ut evt bakterier. Dersom det svir under samleie ville jeg kontaktet legen og fått ham til å se på det. Mulig du må pensles innvendig for å få bukt med infeksjon. Jeg måtte det en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå