Gå til innhold

Nå har jeg vært på modningsakupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir interessant å se om det hjelper.... men jeg er en uke over termin, så det kan jo skje når som helst uansett.

Akupunktøren ga meg nåler for styrke og mot, riestimulerende, modnende, beroligende og energi. Høres jo bra ut.

Og så fikk jeg homeopati som jeg gikk og kjøpte på apoteket, tar ti piller hver dag og de er riefremkallende.

Skal få nåler igjen på tirsdag hvis det ikke har skjedd noe innen det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende - jeg har bestilt time hos en jordmor her i Bergen som også er akupunktør. Skal neste lørdag.

Her er URL om noen er interessert:

Bergen Akupunkturklinikk

http://www.bergenakupunktur.no/

Skrevet

hvor stikket hun nåler?jeg gikk på modnings akupunktur også,men er 2 dager over termin i dag.hva heter homeopati du kjøpte og om den er reseptfri?takk for svaret

Skrevet

Hei!

Jeg var hos denne jordmoren på torsdag!

Veldig positiv opplevelse, dama var utrolig hyggelig og blid. Siden det var min første time, så brukte hun ca en halvtime i begynnelsen til å kartlegge meg fysisk og psykisk, ved å stille en del spm. Med dette som bakgrunn fant hun ut at hun skulle sette nåler for nyrene, hjertet og lungene mine, slik at jeg skulle få mer energi, bli kvitt hjertebank som jeg sliter en del med, og hjelpe litt mot en lei forkjølelsen jeg ikke blir kvitt. Så var det opp på en benk, nåler ble satt ( fikk et par i ryggen som var litt vonde :s ), og så fikk jeg ligge å slappe av i 20 min.

Dagene etterpå har jeg ikke merket noen virkning av noe slag, faktisk har jeg hatt MER hjertebank enn tidligere. Hehehe.. Men hun sa at dette kunne skje, at det ble verre før det ble bedre. :) Så det kan jo hende det er noe som skjer i kroppen min?

Skal ha ny time neste torsdag igjen. Da skal hun sette nåler som er mer tenkt som fødselsforberedende. De nålene jeg fikk nå, var for å skape ''balanse'' i kroppen.

Så jeg er ikke helt overbevist enda, men har tenkt å gå på alle timene likevel. Resultatet viser seg jo ikke før fødselen er overstått uansett.

Lykke til på timen din, niffi&aprilbaby! Artig om du gir en tilbakemelding på hvordan du opplevde det. :)

PS; Et lite tips.. Hun skal kikke på tungen din av en eller annan grunn, så ikke gjør som meg, og kjøre innpå med sjokolade og cola før du møter opp på timen. Tungen blir nemlig ganske så ulekker av akkurat det.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...