Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 kanskje litt merkelig spm, men er det noen som kan anbefale noen gode boxere i bomull, som ikke skjærer i lysken/øverst innsiden på låret. Trodde jeg hadde kjøpt noen gode, men de lager noe slags gnagsår, skikkelig ubehageligå ta på....
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 H&M har pakker med gode boxere...kjøp i litt for stor str. og du har vanvittig behagelige boxere til bruk... =0)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk for tipset! da er det bare ut å shoppe...
lille sprelle Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg bruker pierre robert sine som man får kjøpt i matbutikken. Har lår jeg og merker ikke noe til noe der.
Bella 31 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Kappahl har også veldig gode som holder i vask etter vask,
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Vil også anbefale pierre robert sine. De er veldig gode. Og så har dem utrolig behagelige på Kappahl i microfiber... Kjenner ikke at en har dem på
lille sprelle Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Fra flere hold er det anbefalt å kun bruke bomull under svangerskap ifht det med pusting.... og sove uten om natta
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Jeg bruker også pierre robert, de er fantastisk gode!
Fullrulle86 Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 pierre robert er å anbefale!!! til og med mannen min har bytta ut alle sine boxere med pierre robert (de for men da selvsakt hehe...)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 jeg bruker fra bjørn borg og kari traa, disse er også veldig gode;) Har kjøpt en 2pk å lagt i sykehusbagen:)
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Kan anbefale de jeg har kjøpt på det sterkeste -og jeg har prøvd MANGE!! Undertøysbutikken "Change" som vi har i Stavanger selger noen fantastiske hipster-boxere, som er helt nydelige å ha på. Først og fremst ser de utrolig fine ut, smakfullt design og god passform. De skjærer seg ikke inn i siden, lager ikke love-handles og man unngår å få såkalte "dobbel-rumpeballer", slik man får av mange andre boxere...hvis dere skjønner hva jeg mener, hehe! Det kommer av at stoffet er så behagelig og hipsterne er såkalt seamless/sømløse slik at de ser bra ut under bukser og andre plagg (klemmer ikke inn huden). De selges i 2 pkn og koster kr 199. Fargene de finnes i er svart, hvit, rosa og turkis! De er av merket "CHANGE". Jeg har kun pakket med meg en drøss av disse i sykehusbagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå