Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje litt merkelig spm, men er det noen som kan anbefale noen gode boxere i bomull, som ikke skjærer i lysken/øverst innsiden på låret. Trodde jeg hadde kjøpt noen gode, men de lager noe slags gnagsår, skikkelig ubehageligå ta på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har pakker med gode boxere...kjøp i litt for stor str. og du har vanvittig behagelige boxere til bruk... =0)

Skrevet

Tusen takk for tipset! da er det bare ut å shoppe...

Skrevet

Jeg bruker pierre robert sine som man får kjøpt i matbutikken. Har lår jeg og merker ikke noe til noe der.

Skrevet

Kappahl har også veldig gode som holder i vask etter vask,

Skrevet

Vil også anbefale pierre robert sine. De er veldig gode. Og så har dem utrolig behagelige på Kappahl i microfiber... Kjenner ikke at en har dem på:)

Skrevet

Fra flere hold er det anbefalt å kun bruke bomull under svangerskap ifht det med pusting....

og sove uten om natta

Skrevet

Jeg bruker også pierre robert, de er fantastisk gode!

Skrevet

pierre robert er å anbefale!!! til og med mannen min har bytta ut alle sine boxere med pierre robert (de for men da selvsakt hehe...)

Skrevet

jeg bruker fra bjørn borg og kari traa, disse er også veldig gode;)

Har kjøpt en 2pk å lagt i sykehusbagen:)

Skrevet

Hei!

Kan anbefale de jeg har kjøpt på det sterkeste -og jeg har prøvd MANGE!! Undertøysbutikken "Change" som vi har i Stavanger selger noen fantastiske hipster-boxere, som er helt nydelige å ha på. Først og fremst ser de utrolig fine ut, smakfullt design og god passform. De skjærer seg ikke inn i siden, lager ikke love-handles og man unngår å få såkalte "dobbel-rumpeballer", slik man får av mange andre boxere...hvis dere skjønner hva jeg mener, hehe! Det kommer av at stoffet er så behagelig og hipsterne er såkalt seamless/sømløse slik at de ser bra ut under bukser og andre plagg (klemmer ikke inn huden). De selges i 2 pkn og koster kr 199. Fargene de finnes i er svart, hvit, rosa og turkis! De er av merket "CHANGE". Jeg har kun pakket med meg en drøss av disse i sykehusbagen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...