Gå til innhold

er det noen med flaske unge??


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

hei

hadde så problem med og få han til og lukke munnen og suge så de på sykehuse mente jeg bare skulle begynne med flaske.

men ønske var jo og amme men er ikke lett det når de ikke vil lukke munnen. så fikk tab for og stoppe melkeproduksjonen da men gud jeg angrer i ettertid.

du skulle ha hjelpt meg litt lenger enn det de gjorde jeg reiste og hjem dagen etter jeg fødte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flaskeunge... fikk kjøttsår på beggebrystvortene, som ikke ville gro, så jeg måtte slutte å amme! Lille gutten min er 5 uker til onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei og graturlerer med den lille. Høres ganske uvanlig ut at mor blir anbefalt å ikke amme etter så kort prøveperiode. Høres ut som at de var rimelig sikre på at barner ditt ikke kom til å klare å suge av brystet. Som en trøst kan jeg fortelle at vårt eldste barn kun fikk flaske. Han vokste fint og er svært frisk og rask. Lillejenta som er fire uker i dag, ammer jeg, men hun er både full av utslett, trolig allergi og allerede søkk forkjølet. Jeg er ikke så sikker på at ammingen er så avgjørende som de gjerne vil ha det til.

Har også hørt at man kan starte å amme igjen selv om melken er stoppet. Dersom babyen er iherdig og nå suger bra, evt. pumpe skal det visstnok kunne opparbeides igjen.

Kos deg med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her han min gått på flaske siden samme dag vi kom hjem fra sykehuset. hadde ikke nok melk og bare stresset og sleit med amming da det gjorde så innmari vondt... og lille gutt her har lagt på seg 1,5kg på 6 uker. og er frisk og rask og kjempe fin...

så trur at flaske unger har det like bra som de som blir ammet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.... mi tulle er 3 mnd 24 feb.Jeg hadde ikke nok melk så ammet bare i 7 uker nå lever ho på mme.å sover fint og er blid ;)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei, jeg har en flaskunge som vi kaller det i trøndelag. jeg måtte slutt å amme på grunn av for lite melk, men jeg hadde veldig lyst til å fortsette. tenk som så at det er bedre at ungen får mat en at den går sulten hele tida

så ikke ta det så tungt. De blir mennesker de å, har en hjemmeside her som er litt fin www.flaskeposten.org mye fine tips dær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...