Gå til innhold

Garvid eller bare tullete?


Trolleliten

Anbefalte innlegg

Noen som har fått neg på "billigtester"/ strimmel, men positiv på Clear Blue/ andre apotek kjøpte?

 

Hadde litt brun utflod en uke før jeg ventet mens, nå er det 2-3 uker siden og jeg har fortsatt ikke fått noe... men, er oppblåst, nedtrykkssmerter, mens murringer, kvalm... you name it...

Tester fortsatt neg på strimlene...

 

Fikk tilbake mens etter svangerskap i januar, så kanskje den er litt uregelmessig? (men hvorfor har jeg så "vondt" da)

Anyone? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har testet positiv på noen billige tester jeg kjøpt på nettet, men enligt "tester" skal de være mer sikkre en CB.

 

Har en veninne som er i samme situasjon som deg. Hun er ca 5 uker nå. Har ikke fått mens, alt av gravtegn. Hun har alle ganger hun vart gravid, ikke testet positiv forren etter 6 uker.

 

Kan hende at noen tar lenger tid før hcg hormonet er høyt nok til å slå ut på en test. Vet at det kan være vanskelig å vente, men jeg ville prøvd å ta en ny test om noen dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp cb....hører bare tull med de billigstrimlene...og hva er vitsen med de hvis man ikke kan stole på de? legekontoret jeg har bruker cb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får prøve det... står også at det ikke er sikkert at det slår ut på testen hvis jeg er gravid nå... får bare vente å se og prøve å tenke på noe annet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis testene er godkjent så er det nok samme om det er cb eller noen du får kjøpt på nettet.

 

Hun venninen min jeg ref til har kun brukt cb og de har som sagt ikke slått ut på henne før etter 6 uker... det er nok mer sannsynlig at det er hcg hormonet som ikke er høyt nok at testen ikke slår ut og ikke pga av testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...