Gå til innhold

Når skal magen synke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 5 mai,og sliti veldig med dårlig pust og dårlig plass.

Men nå de siste to dagene har jeg hatt masse stikkinger og lekker tiss og har utrolig vondt i rygg og mage.Tuppe mora er også helt vill nedi der...Møtte mamma igår,da var det en ukes tid siden jeg hadde sett hun sist.Hun fikk helt hakeslepp av hvor mye magen min hadde sunket,og mente bestemt at sjangsen for at jeg nå gikk hele tiden ut var liten....

Hva mener dere her som har født før,har jo hatt mye plager men hadde håpet å få tøtta i april (heslt rundt menstermin,30 april)ihvertfall da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin slutten av april, jeg også siste dagene litt vondt i korsryggen på kvelden,litt mensmurringer, og voldsom aktivitet på lille gullet.ikke merka at magen har sunket, men bare lurte på når er det vanlig at hodet fester seg? er i uke 34 nå.

Skrevet

dytter litt jeg...

Sett andre steder her at de fester seg som regel tidligere på førstegangs fødende men hadde vært greit og høre når det er "normalt" at det fester seg og magen synker ++

Skrevet

vel.....jeg har termin om 4 dager, magen er ikke sunket i hele tatt...hodet ikke festet.. er førstegangs..

så ikke alltid dette skjer gitt.....

Skrevet

Magen min har ikke synket noe særlig, hodet er festet, er 37+3. Men nå er ikke jeg så lang i overkroppen

Skrevet

Har termin 30.mars og hodet er festet langt ned i bekkenet.. men syns ikke magen har sunket noe bemerkelsesverdig.. kjenner fortsatt spenntak oppi ribbeina som avogtil er så heftig at jeg enten må legge meg ned eller reise meg opp, helt umulig å sitte..

Skrevet

Første gang sank magen aldri, og hodet festet seg vel aldri heller.

Denne gangen "forsvant" magen en drøy uke før termin. Synes bare det er deilig, men du bør jo sjekke med jordmoren din om du er usikker.

Skrevet

Her har magen sunket litt, hatt veldig nedpress denne uka, stikkninger i underlivet og kjempevondt i korsryggen..og føler at jeg skviser sammen hodet på lillemann hvis jeg bøyer meg forover, så jeg tror kanskje at han jobber med å feste seg.. samt mensmurringer

Er 34+5..

Skrevet

Er i uke 38,og hodet er festet...men har ikke merket noe til at magen har sunket,er lang og slank i overkroppen med liten mage så skulle vel tro det kanskje viste godt på meg når magen sank?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...