Gå til innhold

Herlighet jeg er rar!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til å dra til frisøren... Jaja...

 

Noen har tannlegeskrekk, jeg har frisørskrekk.. Var hos tannlegen i går, grudde meg ikke i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Sitter å napper ut 40 hårnåler fra den kule frisyren fra i går. Men gruer meg til å børste håret. Er vel ca en boks med hårlakk oppi der :-(

Auauauaua

 

 

Skrevet

Skjønner hva du mener, synes aldri jeg blir fornøyd når jeg er hos frisøren....Pluss at jeg er ikke sånn kjempefan av å sitte å tørrprate med et ukjent menneske i en time. Elsker de frisørene som gir meg et blad og selv holder kjeft;-)

Skrevet

Ja er noe med det..

 

Skulle helst ha tatt med meg MP3 spilleren men er vel en viss fare for at ledningene klippes over :P

 

Huff. Jaja.. må vel stelle meg litt, skal være der kl 10..

 

*huske å skifte genser som er full av youghurt og snørr*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...