*ale* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Gruer meg til å dra til frisøren... Jaja... Noen har tannlegeskrekk, jeg har frisørskrekk.. Var hos tannlegen i går, grudde meg ikke i det hele tatt...
Gjest irismor Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Sitter å napper ut 40 hårnåler fra den kule frisyren fra i går. Men gruer meg til å børste håret. Er vel ca en boks med hårlakk oppi der :-( Auauauaua
petite fleur Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Skjønner hva du mener, synes aldri jeg blir fornøyd når jeg er hos frisøren....Pluss at jeg er ikke sånn kjempefan av å sitte å tørrprate med et ukjent menneske i en time. Elsker de frisørene som gir meg et blad og selv holder kjeft;-)
*ale* Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Ja er noe med det.. Skulle helst ha tatt med meg MP3 spilleren men er vel en viss fare for at ledningene klippes over Huff. Jaja.. må vel stelle meg litt, skal være der kl 10.. *huske å skifte genser som er full av youghurt og snørr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå