Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått neg på "billigtester"/ strimmel, men positiv på Clear Blue/ andre apotek kjøpte?

Hadde litt brun utflod en uke før jeg ventet mens, nå er det 2 uker siden og jeg har fortsatt ikke fått noe... men, er oppblåst, nedtrykkssmerter, mens murringer, kvalm... you name it...

Tester fortsatt neg på strimlene...

Fikk tilbake mens etter svangerskap i januar, så kanskje den er litt uregelmessig? (men hvorfor har jeg så "vondt" da)

Anyone? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt billigtester, og har vært gravid 3 ganger. Aldri hatt noe å si på dem. De er helt blendahvite om de er negative, og er de positive er det en strek der. Har også testet positivt en uke før mens to av de tre gangene.

Noen som sier at CB digital er mer følsom, men de billigstrimlene har vært bra nok her.

Når var det du fødte da? Jeg hadde ikke mens på ett år etter min første. Men hadde ikke smerter heller da. Kanskje på tide med en gu??

Skrevet

Fikk to negative sånne billigtester, ikke strimler men de andre. CB digital ble positiv med en gang..lurer på om det var noe galt med dem jeg egentlig. men jeg vet ikke altså, som regel skal de vel funke...

Skrevet

Fødte for snart 9 mnd siden, og fikk mensen tilbake 30.januar.

Skrevet

Fikk svake billigtester og kjøpte cb på apoteket men fikk om mulig ennda svakere strek der. 9 dager etter ikm testet jeg og fikk sterk strek på billigtester

Er kjempefornøyd. Er enig i at er de negative er de helt hvite

Skrevet

heisann!

jeg testet negativt på billigtest strimmlene i en uke, men bare visste at jeg var gravid. kjøpte clear blue og den var klart positiv;o) 2 dager etter testet jeg med billigtest igjen....da var den positiv...men jeg oppdaget at jeg mest sannsynlig har ventet for kort tid når jeg sjekket svaret...billigtestene skal jo være like bra som de du kjøper på apoteket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...