Gå til innhold

Dig. CB = GRAVID!! jeg er GRAVID!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snust innom her litt tidligere, men nå tror jeg jammen meg jeg flytter inn:)

har nå fått bekrefta at jeg er gravid etter 3 tester. Endelig klaffa det i 7 pp:) det føles helt uvirkelig.. skulle vi virkelig klare det!?!.. dette vi har drømt om i snart ett år:) kjæresten har ikke kommet med noen særlig reaksjon enda.. men det kommer vel:) jeg kjenner ikke noe spesielt på kroppen:) var hos gyn tirsdag for å sjekke at alt var normalt:) tihi

JIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPII

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:)

Testet selv posetivt i går, tror ikke det har gått helt opp for meg enda:P

Dette er veldig spennende:)

Klem

Skrevet

Tihi gratulerer til deg og:) tror det tar litt tid før det går opp for en:) har lyst til å rope det ut til hele "verden":)

Skrevet

gratulerer så mye. kose deg med voksende mage:)

Skrevet

åh ja:) det skal jeg virkelig gjøre:):):)

Skrevet

Gratulerer så masse! Må være ekstra stas siden dere har prøvd så lenge- en helt utrolig bra følelse ikke sant?! Nå gjelder det å nyte tiden framover som gravid og prøve å ikke bekymre seg så mye=)

Skrevet

takk:) det er utrolig stas.. men vi er bare litt rare i dag egentlig.. hehe.. byner i praksis fra mandag., 9 uker på medisinsk avd på sykehus.. i tillegg skal jeg jobbe ved siden av.. håper dette går bra:) håper jeg greier å fokusere på det jeg skal:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...