Gå til innhold

Har noen marsdamer fra Skien/Porsgrunn født?


72moddelen og tulla

Anbefalte innlegg

Er bare så nysgjerrig, da en del av dere var nære terminen sist vi var på treff på Kaffe K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja blir spennende å se, er så spent, var jo noen som hadde termin 1 mars :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig08" har fått en liten gutt -) Hun har vært på et treff, ikke forrige men den før det, og termin 1. mars "Lillegutt ble født ved hastekeisersnitt i går klokka ni på morgenen. Han veide 3474 g og var 51 cm lang. Han er selvfølgelig verdens nydeligste :-) " Fikk denne meldingen i dag, jeg er sladrevennen hennes på babyverden så jeg fikk melding fra henne. Gratulerer så masse med gutten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så heldig hun er som har fått ;o) misunne misunne..... sitter her ennå jeg da sprekkeferdig og ingenting skjer.... selv om jeg hadde termin 1.mars så ser det ut som alle i marsklubben føder før meg...

Du må gratulere henne masse fra meg Betth, også håper jeg det blir vår tur snart også....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel på tida at lille gutt kommer ut snart vel???? Han har det alt for bra i magen din skal du se:-) He he. Lykke til. Du har han nok veldig snart her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ så kult også på kvinnedagen da gitt, får hilse fra oss damerne på kaffetreff :o)

Hvorfor hastekeisersnitt? hørtes litt dramatisk ut, men fint at det gikk bra. Når var terminen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor det ble hastekeisersnitt men det hele hadde visst vært temmelig dramatisk en stund stakkars.. Hun hadde termin 1.mars, så gikk noen dager etter termin hun og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff på "endelig08" på føden i dag, hadde med seg gutten, han var såååå nydelig. Morro det, gleder og gruer meg selv nå, går liksom litt opp for meg hva som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kan tenke meg han var nydelig da.. Var på en kontroll på sykehuset jeg og, og ble helt dårlig når jeg så de nydelige nyfødte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...