Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis... Var så dårlig etter narkosa i går og så dopa at jeg bare snakka tull.. Urk.. Men i dag så ligger jeg nå her med beinet til værs... Resultat: meisling av ankelkul utvendig, innsetting av to titan-ankere og stramming av sener.... Ortopeden sa at han skjønte veldig godt hvorfor jeg hadde vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Trine snuppa!

 

Håper rekonvalensen blir bra og ikke noe vondt!

 

Ha en kjempefin lørdag :-)

 

Klem

Skrevet

Hei! Takk for det.. Blir nok bra etter 6 uker i gips, og 6 med aircoast og fysio ;)

 

Ha en flott lørdag du også! Nå skal jeg hinke meg ned trappa og få i meg mat og smertestillende ;)

 

Klem

Skrevet

Det ordnet seg forresten med de sure damene på NAV som nektet samboer å overta permisjonen da jeg slo lovverket i bordet og sa jeg hadde snakket med et annet trygdekontor..

Skrevet

Godt det har gått bra. Håper foten er i orden etter dette da.

Ha en god rekonvalesenstid

 

Klem til deg

Skrevet

Å hjelpes....hva har skjedd??

 

Lykke til:o)

Skrevet

Hei Diddeeee!!

 

Jeg har hatt en ustabil ankel (tråkket over hele tiden) og i går ble jeg operert, endelig.. De meislet av yttersiden på ankelkulen og festet to titan-ankere der og strammet senene.. Hjelper ikke dette må jeg inn og stramme leddbåndene også ;(

 

6 uker gips, så 6 uker air coast.. ;) Så her ligger jeg på sofan med morfintabletter, voltaren og cola ;o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...