Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Heldigvis... Var så dårlig etter narkosa i går og så dopa at jeg bare snakka tull.. Urk.. Men i dag så ligger jeg nå her med beinet til værs... Resultat: meisling av ankelkul utvendig, innsetting av to titan-ankere og stramming av sener.... Ortopeden sa at han skjønte veldig godt hvorfor jeg hadde vondt...
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei Trine snuppa! Håper rekonvalensen blir bra og ikke noe vondt! Ha en kjempefin lørdag :-) Klem
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Takk for det.. Blir nok bra etter 6 uker i gips, og 6 med aircoast og fysio Ha en flott lørdag du også! Nå skal jeg hinke meg ned trappa og få i meg mat og smertestillende Klem
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Det ordnet seg forresten med de sure damene på NAV som nektet samboer å overta permisjonen da jeg slo lovverket i bordet og sa jeg hadde snakket med et annet trygdekontor..
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Godt det har gått bra. Håper foten er i orden etter dette da. Ha en god rekonvalesenstid Klem til deg
Bare jeg er meg :o) Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Å hjelpes....hva har skjedd?? Lykke til:o)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Hei Diddeeee!! Jeg har hatt en ustabil ankel (tråkket over hele tiden) og i går ble jeg operert, endelig.. De meislet av yttersiden på ankelkulen og festet to titan-ankere der og strammet senene.. Hjelper ikke dette må jeg inn og stramme leddbåndene også ;( 6 uker gips, så 6 uker air coast.. Så her ligger jeg på sofan med morfintabletter, voltaren og cola ;o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå