Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har hatt vonde kynnere i hele natt.... sovet kun halvannen time. Kynnerne bedrer seg når jeg er oppe... va kommer det av at kynnerne er så intense på nettene????
72moddelen og tulla Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Sliter med det samme jeg, sover kjempedårlig og våkner med vondt i magen(kynnere) opp til flere ganger. Noen med svar? Har 25 dager igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Har hatt det samme mye denne uka (uke 40 for meg), og tror det kommer av at jeg "tåler" kynnerne mye bedre når jeg er oppe og i bevegelse. Men i natt sov jeg som en stein! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå