hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Er kittys i strømstad by eller? Tenkte jeg skulle shoppe "rester" idag.Vi flytter mens jeg er høygravid så tenkte jeg ihvertfall får handle inn det meste så er jeg sikker på at jeg ihvertfall har det jeg trenger....Det er så mye prat om babyshop i sverige men ingen som har spesifisert noen gang....
Trolleliten Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er på høyre side når du kjører inn til byen ved isden av det første polet du kommer til... hjemmesiden er: kattisbabyshop.se =) Stod ikke noen priser der, men vet at de er billigere på mye (særlig vogner)... det er også en som heter happyland (?) tror jeg. den ligger på svinesund. På den høyre siden (samme som burgerking, +++) bare så lengt til høyre du kan komme når du følger veien... =)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 AHA takker...hmm får skrive det ned,så får jeg ihvertfall prøve å finne den kittys butikken idag om ikke annet... =0)
Tante Bassa Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Sorry, så ikke at du hadde skrevet nettadr lenger opp.... Kan ikke få med seg alt heller. hehe
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 hmm fikk ikke dratt idag...Boligmesse i byen...søndagstur høres bra ut ja...
*tybber* Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Jeg glemte å ringe jeg da, ble for opptatt med å sette sammen stellebord! =P Hvis ikke jeg finner den lekegrinda jeg skal ha på Happyland eller Babyproffsen, kjører vi til Kattis, så da håper jeg det er oppe i morgen! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå