Gå til innhold

Dere som har såkalte shopping vogner som bugaboo og stokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere ikke på tur annet enn på astfalt og i fint vær? Kan ikke skjønne at de små hjulene og den dårlige fjæringen er noe god på grus, humper og snø. Skulle gjerne hatt en slik vogn til shopping vogn, men det syns jeg de er for dyre til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh? De funker vel fint på tur de.. Må ikke høre på alt som blir sagt. Fjøringene på hjulene forran kan faktisk justeres. Hjulene kan låses, og man kan til og med bytte de ut med større hjul.

Man kan til og med gjøre om på vogna slik at man tar bort de to minste hjula, og man bare drar vogna etter seg på to hjul, genialt om man skal gå tur på sandstrand.

Vi går ofte på fjellet og, men da med beremeis og ikke vogn...

Vogna er på ingen måte kun en shoppingvogn, man må bare lære seg å bruke vogna!

Skrevet

Nå snakka jeg om bugabooen ikke stokkevogna, den har jeg ingen erfaring med..

Skrevet

He-he... "Lære seg å bruke vogna". Hvis man har en vogn som man må lære seg å bruke, sier det kanskje litt.

Nei, makan til tragisk vogn skal man lete lenge etter!

Og ja, jeg har prøvd den=0)

Skrevet

noen har joggebukse på sykkeltur, noen har sykkelbukser

noen går fjelltur i dongeri, noen i bergans

noen lever på halvfabrikata, noen på økologiske råvarer

noen har arvet et forovervendt bilsete, noen har helt nytt bakovervendt

noen har bomull og fleece klær, noen har ulltøy

noen har vindtette vogner med mye fjæring, noen har luftige stivere vogner.................

Skrevet

Hehe, godt sagt! Fornøyd med "shoppingvogna" mi jeg, selv om vi er fint lite på shopping!

Skrevet

Men jeg bytter ut Bergansen med Norrøna da!

Skrevet

Veldig bra begge dler? Ja takk!

Kan vi ikke bare akseptere at vi er forskjellige...

Skrevet

Åjoda, det aksepterer jeg! Bare lurte på om dere går tur på ulendt terreng med disse vognene, eller om dere helst går på ren asfalt og kjøpesenter.

Skrevet

jeg har stokkevogna med alt utstyr og er kjempefornøgd med den. Var kanskje litt småskeptisk før jeg fikk den, men har bare positivt å si etter å ha hatt den en stund. Går tur på kjøpesenter (den er super innimellom trange rader!) og på asfalt og har også testa den på litt mere "off-road" terreng også (men da humper det fælt - har kjøpt en annen vogn til dette, når vårt barn blir litt større - en "Jogger")

Kjøp den vogna som passer best for deg og ditt bruk! Om økonomien er for trang fins det mange billigere vogner og om du bor på bygda der du går på grus, humper og småstein og kanskje ikke bryr deg en "døyt" om hvordan vogna ser ut så funker det for deg. Jeg liker god design og sterke farger og Stokke Xplory er super for meg!

Skrevet

Ja da siden du spørr: VI går på tur! Har hatten med "buggisen" på tur både bygd,by og skog! Funker som bare det ;-)

Skrevet

Jeg mååå bare kommentere! Jeg synst att buggabooo og stokke vogner ser helt forferdelige ut. Men sefølgelig de som har de vognene og er fornøyd med dem, må få lov til å "brife" med dem så mye de bare vil. Jeg for min del vil ha en vogn, som faktisk ser ut som, ja nettop en vogn.

Har forresten sett mange "look alikeer" av buggaboo, og de ser ikke det i det spor noe bedre ut. Stokke vognen skal vel mye mer til å kopiere kan jeg tenke meg..men om noen skulle prøve kan de umulig få den noe styggere.

Skrevet

Jeg likte ikke buggisen så godt første gang jeg så den, men nå synes jeg bare den blir finere og finere. Og man kommer ikke utenom at den er superpraktisk med mange muligheter og enkel i bruk. Den som sier noe annet, har ikke satt seg inn i vognas egenskaper, så jeg reagerer endel på noen av utsagnene over her. Lavmål!

Dessuten - den har vunnet en særs prestisjefylt internasjonal pris, Red Dot Design Award, for beste funksjonalitet og brukervennlighet (antar det er hensynet til babyen som har veid tyngst - Red Dot-prisen er anerkjent, og det går ikke først og fremst på "utseendet" når juryene bedømmer - dette er snakk om prising for førsteklasses industridesign).

Buggisen kommer også godt ut av det i så godt som alle vogntester jeg har lest. Du anonym som angriper vogna over her, du motsier jo deg selv, fnis!!! Du sier at vogner skal være brukervennlige, samtidig skinner det ganske tydelig gjennom at du først og fremst dømmer Buggisen nord og ned på bakgrunn av noe så overflatisk som utseendet..Halloooo! Buggisen er en av de mer brukervennlige og praktiske vognene på markedet. Jeg har ikke kjøpt denne selv, men tror slett ikke det er noe dumt valg når man bor i urbane strøk, og samtidig liker å ta en skogstur i ny og ne. Tvert imot!

Skrevet

Stokke er da Norsk!!!

Og hvem har funnet "fasiten på vogn"?

Er ikke begrepet 4 hjul evt 3 og noe som man triller baby/barn i akkurat det? Vogn altså!

Skrevet

Jeg går masse tur med min Bugaboo - både på asfalt og på grus og i all slags vær. Det er så absolutt IKKE dårlig fjæring på de små hjulene, tvert i mot - det er veldig bra fjæring noe som gjør at den kommer seg bedre frem enn man skulle tro. Jeg er superfornøyd med vognen og har ikke behov for en vogn nr 2. Jeg er ute og går lange turer hver dag og jenta mi sover godt i den store bagen. Hun er nå 7 1/2 mnd og har fremdeles mer enn god nok plass, men jeg bytter til sportsvognen nå for hun vil opp å se - gleder meg til å ta den i bruk:o) Kan bare si at Bugaboo er den ultimate vogna for meg i hvertfall - og den er absolutt IKKE bare en shoppingvogn! ;o)

Skrevet

vi har stokke vogna, og vi er så si aldri på shopping. Så vil ikke kalle at den dekker shoppingbehovet vårt hvertfall. Vi har brukt den siden frøkna var 1 mnd, og bruker den fortsatt. Vi triller masse tur både på asfalt, sti og grusveier. Alt går fint. På vinteren har vi en trehjuling som vi bruker, for da må vi ha større hjul. Men ellers er Stokken hovedvogna vår. Elsker den, lett å trille, og frøkna sitter høyt og elsker den !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...