MegOgMine3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 hærregud for en milepæle å nå termindagen:) trodde aldrig dagen skulle komme, tia har gått så treigt... ikke nok med det så har jeg ligget med kynnere/rier hver 20min i hele natt, nesten ikke noe søvn her i gården nei... men gud jeg håper det er rier og at det skjer noe snart:)
nr 4 er her<3 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 oi så spennende=)da blir d vel fødsel på deg idag visst d tar seg opp=) hold oss oppdatert da=)såå misunnelig hehe
indigo76 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Heldig er du som har tegn på fødsel! Jeg har også termin i dag, men har sove sååå godt i natt, ikke en kynner eller rie å oppdage. Argh argh argh! Lykke til med evnt fødsel! :-)) (håper det blir min tur snart. Helst i dag. Nå! Hihi!)
temi & keli Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 ...og jeg hadde termin i går, men skjer det noe? neeeeida! hehe..
MegOgMine3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 en liten oppdatering fra meg. går enda her med 20min imellom hver rie, så i kveld skal jeg inn på sykhuset og få noe og sove på siden jeg ikke har sovet noe særlig i natt... nå mens jeg sitter og skriver fikk jeg ei rie og den var litt vondere en di andre.. xxxxxxfingra:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå