Gå til innhold

WEEEEEEEE har termin idag=) og mulige rier...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hærregud for en milepæle å nå termindagen:) trodde aldrig dagen skulle komme, tia har gått så treigt...

ikke nok med det så har jeg ligget med kynnere/rier hver 20min i hele natt, nesten ikke noe søvn her i gården nei... men gud jeg håper det er rier og at det skjer noe snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så spennende=)da blir d vel fødsel på deg idag visst d tar seg opp=)

hold oss oppdatert da=)såå misunnelig hehe

Skrevet

Heldig er du som har tegn på fødsel!

 

Jeg har også termin i dag, men har sove sååå godt i natt, ikke en kynner eller rie å oppdage. Argh argh argh!

 

Lykke til med evnt fødsel! :-))

(håper det blir min tur snart. Helst i dag. Nå! Hihi!)

Skrevet

...og jeg hadde termin i går, men skjer det noe? neeeeida! hehe..

Skrevet

en liten oppdatering fra meg.

 

går enda her med 20min imellom hver rie, så i kveld skal jeg inn på sykhuset og få noe og sove på siden jeg ikke har sovet noe særlig i natt...

 

nå mens jeg sitter og skriver fikk jeg ei rie og den var litt vondere en di andre.. xxxxxxfingra:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...