MegOgMine3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 nå har jeg ligget med kynnere/rier med 20min mellomrom i hele natt.. veldig trett nå etter ei natt med nesten ingen søvn....
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hei e.knutsen Har det skjedd noe mer spennende?
MegOgMine3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 heisann ♡Amy Lee 09.03.08 FØDEKLAR! jeg går enda med samme intervalene.. men snakket med føden og di ville jeg skulle komme inn i kveld for og få noe og sove på siden jeg ikke har sovet noe i natt. håper så indelig at noe er på gang...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Ååå...så spennende at det ikke har dabbet av hos deg da ) Håper det skjer noe hos deg snart....sender deg masse fødestøv jeg ) Husk & hold oss oppdatert nå da! Har jo termin selv i morgen...men,her er det bare masse kynnere & murringer...det skjer liksom ikke noe mer ...Trodde faktisk en stund at hun har grodd fast der inne...hehehe ) Jaja,før jeg får sagt,det setter det vel i gang ) HÅPE HÅPE!!!
Beibi82 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Får håpe det er noe på gang da! Jeg har hatt det sånn siden mandag... =( ingen baby enda her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå