balsam Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 stakkars snuppa mi... hoster til hun spyr slim og det høres så jævlig vondt ut!! =((
mai mammaen til to Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 ohh.. det er så utrolig kjedelig når dem er syk.. stakkars liten... får håpe det går over i løpet av dagen. hvilke hostesaft får hun?
balsam Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 hun får full dose astma medisiner.. og cosylan, men kan like gjerne la være...=(( hjelper ikke no...=(
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Har dere prøvd efedrin? Det har virket kjempegodt hos oss, selv om noen blir hypre av det, så har ikke vi merket noe til det. Ellers fikk jeg ett tips om bisolvon som selges reseptrfritt på apoteket. Var visstnok kjempefint mot slim. Har ikke prøvd det selv da.
balsam Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 har prøvd efedrin tidligere ja.. men ingen effekt..=( dette var riktig nok før hun fikk diagnosen astma, og begynte på medisiner for det.. men kan jo forsøke denne bisolvon=) takk!
mai mammaen til to Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 jeg har hørt at efedrin skal hjelpe godt. men det er vel forskjellig fra barn til barn.. god bedring iallefall.. er så fælt når de er syke... om hun har astma i tillegg så er det vel sånn de "bare" blir... har et barn der jeg jobber som har astma. når han blir forskjølet så hoster han så han mister pusten. helt normalt sier foreldrene. det skjer hele tiden... er helt grusomt å se på... hiver etter pusten.. men det går over etter en liten stund... håper virkelig at mine barn slipper unna det astma dritet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå