Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 30 er såvidt begynnt.

Jeg får ikke sove.

Ligger å vrir meg, styrer med puter og varmepakkning.

puster og peser litt, klynker meg.

Opp på do, så skifte truse.

Tilbake i senga, mer utflod, oppe å skiftet truse igjen.

Legge meg, ligge å kjenne ryggen er sliten.

Beina er slitne.

I går fikk jeg krampe i benet mens jeg sov, måtte vekke typen for å få han til å massere.

Natten i forveien var også vond og urolig, ble så frustrert jeg bet han i skuldra.

11 uker igjen, jeg legger vel på meg enda litt mer.

Så jeg kan bli litt mer sliten i ryggen.

Typen sover godt, på ryggen, på siden, på maven.

Jeg ligger å ser på han.

Himmelen begynner å lyssne, trafikken utenfor begynner å ta til.

Snart er det så lyst jeg kan telle føflekkene hans.

Han er så fredfull å se på.

Redd for at jeg en dag blir så sjalu og frustrert på hans ro og hans gode søvn, jeg komemr til å røske han i bjellene mens han sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 37 nå, og jeg får heller ikke sove om natten. Jeg sover hele dagen når samboeren er på jobb da. Det eneste jeg våkner av da, er den dumme halsbrannen. Håper virkelig at den blir borte når småen kommer ut. Er mektig lei den nå.

Skrevet

uke 35, sliter med å sove selv. ikke like ille som dette,men mye vondt i ryggen og kynnere som holder meg våken. kjennes ut som om riene skal starte,hehe, men det kommer noen tak på noen timer også roer det seg. kommer plutselig, og roer seg før det gjentar noen ganger. sambo sover og snorker videre mens jeg ligger og nesten griner:P uff.

Skrevet

Sover som regel max 3 timer sammenhengende pga smerter....

Anbefaler skikkelig avspenning og jevn søvnrytme.

Ev. ikke ligge å vri seg, men stå opp og spis et knekkebrød eller noe sånt og så legge seg igjen.

Er man bare oppe for en tissetur - ikke skru på lyset - da våkner man mer.

Skrevet

Et tips som er vanskelig å følge: Prøv å ikke stresse med at du ikke sover. Og ikke tenk at det nødvendigvis kommer til å fortsette å være sånn helt fram til fødselen. Her lå jeg våken mange timer hver eneste natt i flere uker, før jeg den siste uka plutselig har sovet natta gjennom hver natt. Vet ikke helt hvorfor. Er 32 uker på vei. Ellers så vil jeg som en annen her også tipse om å passe på å ikke være sulten. Spis litt ekstra før du legger deg, og ha et eple eller noe annet på nattbordet i tilfelle du våkner. Eller stå opp og spis litt. Det hjelper i hvert fall meg. lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...