Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 med de ti øverste innleggene i mitt navn. Og om fire timer våkner ungen, så det får holde.
KaMa Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg ødelegger den fine rekken med innlegg i ditt navn og ønsker deg en fabelaktig kvinnedag, uansett hvor politisk ukorrekt det er å støtte opp under denne dagen på disse sidene.. Takker forøvrig for oppskriftene du la ut, selvom de ikke var til meg. :-) Jeg har et fint notatark på maskinen hvor jeg limer inn vin-, bok- og mattips. Veldig greit. Nå er det like før det blir printet ut og hengt på kjøleskapet. :-D
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Så smart, da, ellers er de jo borte igjen før man kommer seg til å bruke dem. Rekka ble laget for en stund siden (se tid), og DA var ikke konkurransen her inne så stor... Fortreffelig kvinnedag ønskes deg også!
KaMa Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Nei, jeg så at rekken ble laget i natt. Me den holdt seg jo urørt en stund da. ;-) Ha en super kvinnedag du også! Det høres ut som den har begynt bra. :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Feirer kvinnedagen med ei fyllekule i kveld!! Og en mindre feminin dag i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå