Gå til innhold

pus er ute, helt nyklippet, og bare 4 grader ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

ho har kun pels på hode,hals,hale og labber, resten er klippet bort.

nå skulle hun ut da, og får henne ikke inn igjen, så jeg lurer på om dere vet om jeg burde få ho inn igjen, eller la henne være ute i natt?

er 3 dager siden vi klippet henne, og har vært inne på nettene etter det.

uff, kunne tenkt meg å sove jeg, og ikke sitte å vente på en katt :-//

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir lett for kaldt då. du bør nok få ho inn. Har du ikkje noke "snop" å lokke med?

Skrevet

ja,jeg synes også det...stakkar...

men ho er ikke i nærheten,for ho pleier å komme når vi roper på ho.

men mulig ho har lagt seg i garasjen, for der kan de komme inn.

ikke varm der heller men,det er bedre enn å være ute..

jeg venter litt til, så roper jeg på ho igjen....

men begynner å bli lite igjen å lese her på dib nå asså...lest de fleste innlegg....hehe...

Skrevet

Ja, er ikkje mykje igjen å lese:) merkar det er seint:)

min katt er ikkje ute så mykje endå(kattunge), og når han først slepp ut, så er det 2 minutter, så vil han inn igjen. Kaldt på potane:)

Skrevet

å,små kattepuser er så søte :-D

den her som jeg snakker om,er en rasekatt maine coon...svær jente på 6,6 kilo(med pels,da vel og merke) og sta / sær som et uvær...hehe....

hmmm...lurer på hva jeg skal gjøre asså,får vel ikke sove så lenge ho er ute, men fytti å seint det begynner å bli da...hehe....

Skrevet

jøss, hvorfor har du klippet bort pelsen til pus?

prøv å skramle med matfatet/hermetikkboksen med mat eller andre ting pus forbinder med mat?

Skrevet

hun er en langhåret rase, og ikke mye flink til å stelle pelsen selv, og liker ikke at vi grer henne heller..

må si at vi har bare hatt henne i 2 år ( er 4 år) pga at hun ikke hadde det så godt før.

nå hadde hun masse klumper i den lange pelsen, og det beynte å sette ned hennes almentillstand.vanskelig for å gå,pga at hele magen og bakdelen var klumpete.

vi har vært klar over det en stund, men håpet på at vi kunne vente til våren,så det ikke var så kaldt ute, men jeg mente på at vi måtte gjøre det nå, siden hun var veldig plaget.

skal ut å skramle litt nå, så skal vi se om hun kommer....hehe...har mine tvil, men nå er det jo ikke så veldig lenge til klokka er 7 da,da står vi opp igjen, pga lucas starter dagen sin da...

Skrevet

sånn....da er Guci ( pus ) inne igjen....endelig...

nå var det begynt å regne så da vil ho inn...hehe..

så da går jeg og legger meg....god natt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...