90210 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Heisann! Jeg har vert prøver nå i ca 11mnd, og har som regel regelmessig mens. Hadde nå mensen for litt over en uke siden tror første dag var 26/2-08 Så det er vel ikke så mange dagene til jeg skal ha eggløsning, og nå har jeg kjendt orntelig mensvondter i 3 dager, og noen ganger er det så ille at jeg må ty til IBUX tabletter.. Jeg testa med billigstrips i går kveld, og da etter ca 5 min kom det til syne en svaaaak strek, men testa igjen i dag morges, og den var blendahvit.. Men har fortsatt disse smertene. Det første jeg tenkte var jo at EL kanskje kom tidlig, og at det er EL smerter jeg kjenner, men kan disse graviditetstestene slå ut slikt på EL? Og så er tingen den at jeg skal ha fest i morgen, og det inkluderer selvfølgelig alkohol... Og så tenker jeg da på om jeg tørr å drikke eller ikke.... OM jeg skulle være gravid nå så er jeg i slutten av 5 uke.. Altså er barnet 3 uker gammelt... Vil da barnet få alkoholen som jeg evnt drikker, i seg? eller er ikke morkaken dannet enda? Noen som kan hjelpe meg her? Mange takk på forhånd!
prins06+2til Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 graviditets tester slår ikke ut på el. men hvis den var negativ dagen etter, så kan det jo være at du så at streken kom etter 5 min, da er jo ikke testen gyldig lenger, om du skulle være gravid så kan alkohol nå skade fosteret.
90210 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Hei igjen! Jeg testet igjen lørdag morgen, og fikk negativ, og til deg (ønsker -1-til) nei jeg avleste resultatet innen 5 min.. Men kan ha vert en feil på testen eller noe.. Jeg tok iverfall da sjangsen og drakk på festen, ettersom testen ble negativ samme dag.. Og testet igjen i dag, og fortsatt negativ.. Så jeg har nok aldri vert gravid jeg da, for har ikke spottet eller noe, så kan ikke ha mistet pga drikkingen på lørdag heller.. Så da er det bare å prøve igjen.. er ikke bare bare det heller da, det klaffer jo aldri! Nå nermer dattera mi seg 15mnd og drømmen om 2 tette er nok ikke sannsynlig.. Så nei.. hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå