vimsan Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Tynne ben, sprettrumpe, like slank over alt med lille søte kulen på magen som ender opp med en stor 2 mnd gammel baby ved fødsel.. Meg: Legger på meg, slapp rumpe, store hengepupper og gedigen mage.. Og jeg får jaggu mindre barn enn de!? Makan:-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 HAHAHA!!!!! Og F*** så opplagte og friske og problem fri disse film fruene skal være og...Masse energi og...Like pene med og uten sminke sekunder før og under fødselen...
vimsan Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Hehe:-) Veldig så bra det alltid er med de.. Og fødselen starter alltid med at vannet går.. Og de kan slåss og det kan jogge 4 mil og greier!! vann i kroppen?? Neeeeeeeeeeeeeida. Urettferdig altså:-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Klassisk eksempel på at man ikke skal tru alt man ser på film.... =0) Beste er,hvis de mot formodning dør,dør de f*** med stil og like pene er de joggu da og...Sett Jersey girl??? J-lo hadde perfekt krøll hun helt frem til hun ga fra seg siste skrik....Hun var nærmest ikke svett en gang...
vimsan Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 den har jeg sett:-) Helt til siste pust er de like pene.. Det er bevist at jeg IKKE er med i en film for tiden:-)
mamma`n til nurk Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg skulle gjerne hatt en film-fødsel...vannet går, og et par minutter etterpå så kommer ungen, uten smertestillende, uten komplikasjoner, navelstrengen ferdig klipt, nesten ikke noe "rester" igjen på ungen og en blid og pent sminket mor. Virkeligheten er ond!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Heheh no shit.... Er ikke det at vi misunner de...NEEEEIIII da....hihihi... Ikke glem "så opplagt og frisk (og flat)RETT etter fødsel som om de aldri hadde vært gravide...
vimsan Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 hehe. Og vi er svette, har timer med vondt, blir sydd, vondt for å gå pga stingene... Hvor syr de vakre film-mammaene??
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 De syr ikke de puddrer nesen....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 "Tynne ben, sprettrumpe, like slank over alt med lille søte kulen på magen" Sånn var jeg. Noen som kan forklare meg hvorfor jeg ikke kom på film?
vimsan Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2008 Så hvis jeg går og oudrer nesen etter fødselen i stedet for å bli sydd.... DA ordner det seg??:-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Kommer alt ann på hvordan man tar det vet du ;0) Tar vi det som en superstjerne/filmkarakter så blir vi nok frustrerte husfruer vi og.... =0) *puddre puddre* ikk altsåååå.....Jeg brakk en negl*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå