hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Huff,har en over hyper baby i magen som sparker og har bevegd seg så mye de siste to dagene at jeg får vondt i rygg og mage og bekken og det som er...Magen har sunket,og jeg er rastløs men nervøs i uke 32+0 idag.... Får ikke sove for hun beveger seg så fælt og har kranglet med sambo om fødsel og slikt da jeg er en smule hormonell om dagen og ikke vil ha besøk på sykehuset pga fødselangst......(han ligger og sover,da han skal på jobb imårra....) BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!! Akkurat nå er det veldig slitsomt og være gravid........
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 hei! når har du termin??om jeg kan spørre da... har det som deg, helt rævva nå ja, klar og sliten og trett er jeg:(
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 kjeder meg jeg også..... men det er ikke mini i magen sin skyld, h*n har vært utrooolig vilter de 2 foregående nettene, men nå er alt stille der nede. jeg finnes bare ikke trøtt, aaaner ikke hvorfor. sambo er som vanlig ute på byen, han vil virkelig ikke roe seg han..sukk!! begynner å bli rimelig oppgitt over det der, kan det være så vanskelig å forstå at man skal bli pappa snart..? å jeg har iiingen å skravle med her jeg sitter alene midt på natta...gud så kjedelig :S
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Har hele 58 dager igjen...5 mai er terminen min....leeeenge igjen,kjennes det nå ihvertfall,men litt for lenge for mye raritet smerter og...Meeeeen det er vel gratinert ikke nor å bry seg om....Bare plagsomt...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Lenge har du igjen vesla-83???
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 nå som det er over midnatt har tallet tikket ned til 53 dager... termin 30.april.. å det er jo ikke så lenge til..skjelve! hehe
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Øyyy det er mens termin min og...Har to UL terminer og menstermin som er 28/29/30 april og så den sykehus termin som ble 5 mai...' Men da er jeg enig...den gubben din kan pelle seg hjem.... =0p Tenke seg til å la oss gravide slite alene hee???BLÆ!!!! MANNFOLK!!! Thi hi...Er vist litt trøtt jeg og...
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 hehe, jeg har prøvd å sagt det til han, men du vet, en hau med single kompiser som raver byen heele tiden er gode til å trekke han med seg, og han sier aldri nei..sukk! menmen, blir andre boller når lille kommer,så er ikke bekymret for det.. hehe.. men hadde gjort godt å ha han hjemme en fredag/lørdagskveld, må inrømme det.. nei, karer er hååpløse, jammen skulle DE fått kjent følelsen av å slepe en flodhesttung kropp opp og ned og hit og dit...tenker det hadde blitt andre boller jeg begynner å bli litt trøtt selv jeg merker jeg men nå har seff den i magen våknet til liv, er det ikke typisk......hehe
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2008 Klarte og sovne til slutt jeg da...Jaja er like så greit at mannfolka ikke må gå igjennom det,de klarer jo ikke håndtere influensa en gang...Da "Døøøøør" de jo.... =0p
volvo-mamma Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 hehe ja det er ingenting som er så ille som en syk mann,tror det er der største forskejllen ligger Jeg også kjeder meg,men er for slapp til å finne på noe,satte ungene forann tv, er barne tv til 10.00. så sat jeg her å syntes synd på meg selv..gubben jobbet over i natt så han sover.. snart må jeg spise noe men ahr en halsbrann som ikke ligner noe... BLÆÆÆ kjedelig!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2008 Hmm har sluppet elegant unna den halsbrannen jeg da,men som sagt har jeg BL og krykker.Så 58 dager er ikke egentlig lenge,men det føles bare sånn ut når man sitter hjemme og er asosial...Gubben har dratt på jobb han da...Men mat var en god idè....ooo og jeg har melk =0)
volvo-mamma Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 kan ikke drikke melk ennda for da vil ikke jern opptaket bli så efektivt og siden jern lageret mitt ligger under 6 så får jeg drikke apelsin juice og fyrre oppunder bålet jeg har i magen fra før av... nei dropper å spiser...vennter litt til... Kjenner tendensene til BL i venstre siden så dette blir et artig svangerskap...godt det er det siste :0)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2008 Leste ett sted du venter 3 nå,stemmer det?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. mars 2008 Hmm,tenkte meg tre til slutt selv og... Men har vært veeeeeeldig hormonell i det siste så sambo begynner å bli litt sliten nå,og så skjønner han ikke noe om dagen ;0) Har kranglet med han for jeg er så redd det skal skje noe med babyen eller at jeg på en eller annen måte skal miste babyen min,pluss veeeeeldig tung fødselsangst om dagen så har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil ha besøk av noen. Men sambo skal på død og liv vise frem barnet på føden,så han har da satt sitt på at enten kommer de på besøk,ellers går han UT til gjesterommet med babyen og viser henne frem.... DA får jeg ihvertfall noja når han begynner å prate om å gå agårde med babyen....... Ifølge min mor er det klassik førstegangs og være sånn,men sambo skjønner jo ingenting stakkar...Trur intelligensen hans forsvant da han fikk vite at jeg var gravid.... =0p
volvo-mamma Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 det er normalt å være litt sånn ,når man ikke helt vet hva man har i vente Jeg fikk oppleve min største frykt på føden første gang jeg var der- for snart 8 år siden- jentungen ble født- da var hun plutselig borte jeg fant henne ingen steder- ble helt hysterisk løp rundt som en gal- men da hadde hun vært urolig mens jeg var på toalette og en jordmor hadde tatt henne med seg på personal rommet... ekelt... Men sånne spørrsmål som om man skal ta i mot besøk eller ikke på sykehuset er ikke noe å krangle om nå, er ikke lett å vite hvordan man har det eller føler det etter fødslen. Heldigvis får man god støtte på det man velger av personalet og kansje de kan hjelpe deg å snakke med far om han ikke forstår?! Om han skal være med på fødslen vil han forstå mer om hva du går igjennom og kansje bli mer støttende. Er ikke lett for dem å sette seg inn i vår situasjon Eller følge med våre humøsvingninger... Kansje du kan henvise han til www.verdensbestepappa.no der får han sikkert gode råd fra andre i samme situasjon og erfarende fedre Kan være godt for dem å mase med noen om det de lurer på også.... jeg formin del er kjemmpe pigg etter fødslene som jeg har opplevd og tar i mot besøk bare timer etter, men dette er veldig forskjellig fra person til person. det dumme er at du ikke vet før du har opplevd det... prøv å ikke fokuser på angsten, men på hva som kommer etter det du er redd for! Om du tror at det å være forelsket er en deilig følelse så er det ingentin i forhold til den følelsen du får når babyen ligger på bryste ditt for første gang... Kjenner tårene i øyenkroken når jeg tenker på den første gangen jeg så barna mine... De er så vakker ,du kan ikke tenke deg deg til hvor vakker, det er ubeskrivelig..
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. mars 2008 Thi hi,nei at det går an å glede seg og grue seg så mye på en og samme gang er litt sært... Men du har nok rett,får heller ta det problemet om det kommer... Kan jo godt hende jeg får fullstendig ringe dilla og... =0) Akkurat nå blir det bare spennede å se om jeg går tiden ut.... Magen min har synket drastisk den siste uken og har hatt stikkinger og vondt nå i to dager... Var et par ganger igår jeg begynte å lure på om det var fostervann jeg lakk og ikke tiss....Men fant ut at det bare var å slappe av for regner med at jeg hadde ikke vært i tvil om det hadde vært vannet som lakk..
volvo-mamma Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 jeg var ikke i tvil når vanne mitt gikk (kjennte ut som om hele nordsjøen kom ut av meg i lunken tilsdand) men jeg har hørt at det er normalt å lekke forstervann gjennom svangerskapet uten at det skaper noe problemmer... Du hadde jo noen uker igjenn hadde du ikke ?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. mars 2008 Er 32+0 i dag,så er litt tidlig kan man si enda...
volvo-mamma Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 ja det er tidelig...kan være isjas smerter i ryggen,det er vanelig at babyen trykker på den nerven, det er ubehagelig og vondt...Er ikke så mye å gjøre med heller bekalgelig vis... Men at at magen har sunket er normalt og synker gjerne ennda mer...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. mars 2008 Enda bra,har liksom bestemt meg at hun kan komme rundt 30 april,for det var mensterminen min og UL terminen er 5 mai...Så da får jeg roet meg og blitt "vandt" til den nye tilværelsen litt før 17 mai... Det kommer til å bli så gøy,egen datter og to lillesøstre i toget og hele slekta på den faste resturanten... =0) Det er liksom det som gjør at man klarer all den rare som skjer,tanken på babyen sin på stranda og hvordan babyen kommer til å se ut.Hvem hun ligner mest på,morsomme ansiktsutrykk... =0) Har en lillesøster på 8 som jeg har hatt ganske mye ansvar for,så har liksom fått med meg mye av de barne gullkornene =0) Så gleder meg vilt til å se de på mitt eget barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå