Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har nabo (mann) med 2 gutar i barneskule. Desse to gjer så mykje ugagn i nabolaget, at ingen naboar kan fordra dei; egg på husa, ring på og spring, webcam mot nabohus, åpnar ytterdørene til nabo og kastar inn snøballar, "leikar" med brennbart materiale/stoffer oppetter husa, stjel ting som ligg ute osv osv i det uendelege. Og far veit ikkje kva han skal gjere, "stakkar". Han gjer nemlig ingenting, og han veit veldig godt kva ungane gjere, er informert. men lar det berre skure avgårde. Mor er det heller ikkje hjelp i å informere, for ho har ikkje ansvar her.... veit at skulen også er klar over desse gutane (eks, tatt frå den eine tollekniv på skulen). Kva ville dokke ha gjort for å få "orden" på desse gutane? korleis gripe dette an?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ved å sende inn bekymringsmelding til barnevernet? Åpenlyst et svikt i omsorg, her.
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 min gut er "venn" med desse, som naboungar er. eg har tenkt tanken sjølv..... Eg vil jo ikkje ha dei inn i huset her lenger. Den yngste(8) er den med kniven..... Huset til far står åpent heile tida, og desse ungane er mykje der aleine utan at far veit heilt sikkert at dei er der;"dei skal jo føle seg heime", seier han.... Kan jo ringe anonymt.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Det høres jo ikke ut som om hjemmet er helt stabilt. Så jeg ville ringt til BV ja. Si det du vet, og hvordan du observerer situasjon - og som sagt, du ringer anonymt hvis du vil.
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Trur eg skal gjere det. Det er jo eigentleg ikkje ungane sin feil, men spes. far som er fraverande sjølv om han er der. Om eg er ute på byen ein lørdag, og møter han, så må han liksom forklare kor ungane er, og kven som ser etter dei... Kanskje han er klar over sine manglar som omsorgsperson....(?) Eg er ikkje typisk hønemor og er langtfrå perfekt, men desse ungane har det ikkje bra etter det eg ser og opplever... i kveld seinast var ein anna nabo på "jakt" etter dei pga snøballane. Etter kl 21.30....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 om jeg er ute på byen en lørdagskveld og jeg møter noen jeg skjenner føler jeg også et behov for og fortelle hvor småen er. kansje noe med alenetilværelsen? men ville også ring BV
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Kjenner du typen "fast inventar på pub"? Far er i den kategorien i helgene... Det er ikkje så stort her, for å seie det sånn...
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 PS! eg er åleine, eg også, mortilgunnar:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 ja er han "innventar" så blir det jo litt andeledes. du og jeg er jo "innventar" her :-)
Sjokoladekaka Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2008 ja, men vi sit no i det minste heime;) har eit auge til ungane i tillegg til PC då
(0_o) Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 hva med å anmelde forholdene? En ny anmeldelse per rampestrek. Å leke med brennbart materiale er ikke noe særlig, og å filme (overvåke) andre er strengt forbudt. Tipper unga blir litt "lavere i hatten" når åolitiet er inne i bildet. Leverer du flere anmeldelser tar de opp saken til slutt, da er det grunn til bekymring. Hadde det samme problemet i vårt nabolag, men unga ga seg da onkel politi banka på døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå