Mamma til 1 + spire HØYGRAVID Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei Jeg hadde sterke festesmerter i mitt forrige svangerskap. Kjente ikke så mye til det i dette svangerskapet her. Det kjentes som skikkelig mageknip som varte i ca.10 minutter. Smertene var ganske intense i de minuttene. Etterpå hadde jeg bare vanlig mensmurring som er ganske vanlig i begynnelsen av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå