Gå til innhold

Min første uke som travel, småbarnsmor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, som jeg har kost meg! ;o)

Jeg har da startet i min kjempespennende nye jobb og stooortrives. Selvsagt har jeg lenge igjen til jeg kommer 100% inn i jobben, men det er mange spennende utfordringer og jeg er ikke redd for å brette opp armene og ta i et tak.

Også er det så fantastisk å skyndte seg hjem for å se en aktiv, blid og rødkinnet 10 mnd gammel guttunge som har storkost seg med pappa.. Og huset er ryddet, middagen er ferdig og jeg kan bare spise, skravle om dagen min og "fritte" ut pappa om dagen deres... Og gullet er så glad for å se mamma at han ikke klarer å la være å krabbe over hele meg! ;o)

Og sånn som jeg gleder meg til i morgen tidlig.. Til å gå inn til ham når han våkner, legge ham mellom oss i sengen vår og leke med ham og kose med ham i 1 time, før vi står opp og spiser frokost sammen, leker og finner på masse morro... Og jeg kan nyte HELE dagen sammen med ham. Hmmmmmmmmmmmm.... Det var ikke så tøft som jeg trodde det skulle bli. Men det blir jo en helt annen story når vi skal levere ham i bhg eller dagmamma da.. Men jeg håper jo at dagene hans blir bra, for da har mamma det bra. Også får vi lage middag sammen og kose oss med den delen også..

Nei, jeg likte den gode starten jeg har fått på tilværelsen som arbeidende småbarnsmor. - Også så hensynsfull arbeidgiver jeg har fått. Jeg kan komme tidlig og dra hjem tidlig. Det spiller ingen rolle for dem, så lenge jeg gjør jobben min. Også kan jeg få hjemmekontor 1 dag i uken ;o) om det passer med møter og andre viktige ting da selvfølgelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har hatt en positiv opplevelse av det å begynne i jobb. Det rare er at vi setter enda mer pris på de små stundene med barna våre når vi begynner å jobbe. Nyter de små øyeblikkene.. Høres ut som dere har fått en fin fin start og jeg tror at han vil få det fint hos dagmamma eller barnehage når den tid kommer. Da er han jo blitt eldre og. Nyt morgendagen og lykke til videre på jobb!!

God klem

Skrevet

Så deilig å begynne i ny spennende jobb, mens junior og pappan kan kose seg hjemme. Det blir jo mindre strevsom det.

Bra at arbeidsgiver er av det fornuftige slaget. Så lenge man gjør jobben sin og kan gå i de møter som kreves er det fint å kunne bestemme arbeidstiden selv.

Lykke til med fortsettelsen :o)

Skrevet

Hurra!!!! Det høres ut som en toppen start på et "vanlig liv" !!!

kos deg med familien i helga!

Skrevet

Det høres ut som en kjempefin start og du er utrolig positiv!

Godt å komme hjem til et strøkent hjem,hvor lillegutt og pappan har kost seg,og hvor gjensynsgleden er stor.

Kose dere masse i helgen!

Skrevet

Så fint at overgangen til en ny tilværelse har vært bra! Jeg tror det går bra også når han skal i barnehage jeg. Det har vært min erfaring i to runder faktisk. Så lenge man har en litt fleksibel arbeidsgiver og slipper å komme løpende klokka åtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...