babyprincess Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 jeg gjør. Gjør det for at jeg skal være sikker på at hun tar den...! Prøvde en gang da hun var 2 mnd, å hun tok den supert, så vi gadd ikke gi henne flaske mer. Deretter skulle gubben passe 1 mnd senere...å da husket hun ikke hvordan...! Så nå gir vi av og til, så hun ikke skal glemme det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg gjorde det noen ganger, så jeg kunne dra til byen en tur alene og sånn. Plutselig ville hun ikke ta puppen, så nå er hver amming en kamp. Hun blir litt og litt bedre hver dag. Jeg forbanner de som sa jeg burde gi henne flaske innimellom slik at hun blir vant. Vil heller risikere at hun aldri vil ha flaske, enn at hun ikke vil ha pupp, så her blir det aldri flaske igjen.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 jeg tenker å gi flaske innimellom så pappaen kan passe litt når jeg er på fotball treningen
månestråle32 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 JA! har gjort det siden hun var 4 uker og jeg var sikker på ammeteknikken hennes. det er er SÅÅÅÅ GLAD for!! Ser dem som ikke har vennet babyene til det og som ikke vil ta flaske når de er blitt 5,6,7 mnd....Da begynner det å bli godt å kunne være litt alene... Vi har hatt glede av flaske i følgende anledninger: - hvis jeg en sjelden gang har lyst å på et par glass vin - pappa kan gi på natta slik at jeg får sove en hel natt av og til - ved avvenning av mat på natta- pappaen kunne ta dette - å ha muligheten til at besteforeldre kan passe snuppis en dag/ettermiddag - når mamma har lyst å dra på trening - at pappa like så godt kan legge snuppis for natta - pappaen har stor glede av å få nærheten det er å gi mat + relasjonene de bygger ved å gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå