Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Noah fyller 2 om under en mnd og vi er så usikre på hva vi skal kjøpe. Har tenkt på 3-hjulssykkel, er det noe tess for en på 2? Og har dere noen flere forslag? Er så mange vi kjenner som blir 2 år de neste mnd, pluss min egen lille prins så jeg blir veldig glad for alle forslag:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jenta mi på snart to år liker å pusle med store biter,togbane,tegne og kjøre elektrisk bil;-) Så har hun arvet en liten motorsykkel fra storebror,og den er stor sas.Sitter og bruker bena til å komme seg fremover.
Imsdal 1976 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Vi fikk så mange praktiske gaver av slektninger at vi selv endte opp med å kjøpe en barne cd spiller og flere cder. Han elsker å splle musikk på rommet sitt:-)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Tuppa fikk sykkel til jul, men hun er nok litt liten enda tror jeg Av oss får tuppa lekekjøkken i tre fra riktige leker tror vi (må se hvor god plass det blir på rommet hennes) også skal vi ønske oss tilbehør til kjøkkenet av andre, + duplo, deler til togbanen, puslespill og tegnesaker Snuppa her er veldig glad i å lage mat så tror et slikt lekekjøkken vil være perfekt, påriktige leker har de masse fine kjeler og mat + også kaffetraker osv i tre. Sånt passer jo fint til gutter også
Imsdal 1976 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Og en annen ting som vi har gjort er å sette inn penger på sparekonto. De får så veldig mange gaver uansett.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Hehe vi bor i en toroms vi mami, har kun et soverom såååå jeg er ikke så veldig interessert i å ha et lekekjøkken midt i stuen.. Får heller kjøpe sånne ting senere når han får eget rom *kjære gud la det bli snart, helst i går* Men gode forslag da. Ting duplon hans var en god ide, og togbanen hans:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 El-motorsykkel med tre hjul Byggmester Bob effekter Traktor Tom eller Gråtass effekter Little People Garasje T skjorter med trykk, lastebiler, gravemaskiner, traktorer o.l Biler Uteleker Er best på gutteting siden jeg bare har gutter selv:-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hvis dere skal gi en liten oppmerksomhet til de dere kjenner var tegnesaker og saks en hit her rundt den alderen! (";) Dukke og dukkevogn også. Hun fikk ei saks i julegave når hun var 2,5år. Det var seriøst den beste julegaven hun fikk det året!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Duplo Brio togbane Bøker Bilde lotto Var det som var mest poppis her i den alderen.. Sykkes er jo veldig god ide da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå