cherry coke Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hvordan ser det ut? Naturlig? Og hvor har dere det..? Fortell=)
ScaryMama Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har øyebryn og lipliner. Det ser helt naturlig ut, men det kommer selvfølgelig an på hvilke farger og hvilken form man velger.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Kan vi få se bilde? Pris? Holdbarhet?
cherry coke Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Hva betalte du? Hvar det vondt? Og hvor lenge skal det vare? Mange spørsmål her, men har ofte lurt på å gjøre det.
ScaryMama Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Betalte mellom rundt 3 tusen for hver. Man får bedøvelseskrem, men leppene var vondt for det. Øyebrynene var ikke vonde i det hele tatt... Det skal vare i 3 til 5 år, men det kan vare lenger enn dette, så ikke ta noe rart eller for sterke farger;)
mamma til twins Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Jeg tok lipliner på leppene for kanskje tre år siden. Det er like bra ennå, og ser fint og naturlig ut. Fikk det gratis. Var prøvekanin for noen på opplæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå