kanutteogkruttet Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Datt fra en kjøkkenstol her hjemme. Så ikke hvordan hun datt siden jeg var vendt med ryggen fra henne ett lite minutt for å hente frem noe. Hun blødde litt fra munnen, men ikke mye. Hun har vært flink til å legge seg å sove med engang hun har blitt lagt på puta om kvelden, men nå holdt hun på til ca 22 med å sovne. Skrek ofte " Mamma! AUA! " Gikk inn tok henne opp,men når hn kom på fanget var alt fint... ikke noe klaging på vondter da nei. Redd for at hun har slått hodet kraftig.Men hun virket jo helt fin utenom da.... Noen som har litt peil? Litt urolig jeg...
ifie Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har nok ikke særlig peil, desverre, men det kan jo hende hun bare ble fryktelig skremt, at det ble en litt traumatisk opplevelse for henne!? Stakar lille jenta di! Og deg! Håper du får noen beroligende svar fra andre!
grå :) Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 hun har ikkebare fått et blåmerke som presser når hun ligger på det da? er du usikker så ring legevakta
kanutteogkruttet Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk for svar..... Hun sover enda, men tror jeg vil sjekke om alt står bra til med henne noen ganger iløpet av natta. Håper at alt er bra med henne i morgen, ellers så får jeg bare kontakte legevakta. Skummelt med eventuell hodeskade.... Å, som jeg skulle ønske hun kunne prate litt mer ( kan vel ikke kreve så mye enda av ei på 17mnd. ? ) Hehe...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvis du fikk god kontakt med henne og hun ikke har vist tegn til kvalme eller svimmelhet, har det sikkert gått helt fint med henne. Det er allikevel lurt å sjekke henne noen ganger i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå