Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kald mai for oss... juhhuuuuu

Vi drar til Kreta, trallallalllalallallala

Supermannen har fått fri!!!!

Kan nesten ikke tro det, men om ca 10 uker sitter jeg i sol og varme, mens ungene løper nesten nakne i rosa sand og krystallklart vann.. Jeg gleder meg sånn at jeg nesten griner..

For dette har jeg faen døtte meg fortjent!!

Og så skal jeg jo til Berlin- alene på shopping. Med jenteprat, vin, røyk, god og varm mat...

kjenner at det har letta litt i tåkeheimen min nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig....Vi resier også til Kreta i mai, nærmere bestemt 29.

Og at du har fortjent dette er det vel ikke tvil om noe sted :o))

Kos dere masse, men vi snakkes jo før mai da.

Når reisr dere???

Vi driver visst sånn overlapping. For når vi reiser hjem møter vi vel Attpåklatten i lufta, hun også på vei til Kreta :o))

Skrevet

Dette har dere fortjent, hele superduperfamilien!

Berlinturen vil jo bare bli en liten opplading :o)

Høres ut som Kreta er et populeært feriested for modne familier. Vi derimot får sette oss i bilen og ta feriene på hytta. Er vi heldige så får vi (trollfar og hef) 2 uker sommerferie sammen og resten hver for oss sammen med barna.

Skrevet

Jaaaaaa..nå ble jeg glad!!

Tenk så deilig med sol og varme...glade barn og fornøyde voksne. Lange strender,bading og kos.

Har selv vært i Platanias....bodde et sted som het Castle suites..men det er lenge siden.Husker de nydelige strendene :))

Ser kjempeflott ut der dere skal bo...det er deilig med et mindre sted,og ikke de store turistmaskinene.

Kos dere med planlegging og gleding...og ikke lenge til Berlintur. Så mye å se frem til,det er godt det!!

Klem

Skrevet

Så utrolig deilig :):) Håper dere får en super ferie - både i Berlin og Kreta:-)

Skrevet

Så bra! Jeg håpet virkelig at superdupermannen skulle skjønne at dette måtte han bare fikse. Jeg har også vært på Kreta en gang for lenge siden, da storebror var liten. Bare han og jeg, det var like etter at pappa'n hans sa takk for seg. Det var ikke så mange kelnere som skjønte at det var bare han og jeg som skulle spise... Det der slipper heldigvis du nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...