cherry coke Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har lyst på små bryst...Eller mindre iallefall. Synes det er så mye penere enn store bryst og klærene sitter mye finere på...Går det an å krympe/slanke de på noen måte?=)
Brenda Walsh Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Krympestråle. Det funker som bare det. Bare se på "kjære jeg krympet barna".
cherry coke Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Er det ikke fare for at jeg krymper hele meg da? Det er jo ikke ønskelig..=) Men hvor i alle dager får jeg tak i en krympestråle? Jernia?
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg satser på å amme meg halvt i hjel og håpe på det beste hihi....
Brenda Walsh Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvis du prøver ammemetoden kan du ihvertfall få veldig tynne pupper:)
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Blir de veldig lange og tynne er det bare å rulle dem opp og putte dem i bh'en.....fiine greier...
Brenda Walsh Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2299284.ece og i følge denne artikkelen får vi alle helt like pupper i dagens bh'er allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå