trompetisten Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 jeg hadde ikke klart 10 uker med ho altså.. Er hun sånn på Farmen også??
Mamman til Mari Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hehe :-D Vi satt akkurat og snakka om det samme i heimen her. Litt slitsom kanskje.. Har nesten ikke sagt et ord han nordlendingen...
Sommer & sol:-) Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 satt akkurat og tenkte den samme tanken.... geir ove får jo ikke kommet til jo...
trompetisten Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Helt ille... har ikke sett så mye på Farmen i år, med dette var jo plagsomt... Han må jo ha en tenning for damer som kjører showet
1 høne i haneflokken-født Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 fytti katta ja, satt akkurat og tenkte jeg skulle skrive et innlegg her nå, men det slapp jeg jo, hu snakka jo både på inn og utpust, sa han christian noe i det hele tatt??? hehe
lolitalempica Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hehe... Skjønte på overskriften kem d va snakk om... Samboeren min og eg va enig om at geir ove fikk sagt ca 4 ord stakkar...
WP-TLogPeanut Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Hahaha skjønte det med en gang! Ble sliten i øra jeg ,... og all den blunkinga heele tida... Mye mer behagelig han Geir Ove (?) synd han fikk sagt så lite hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå