Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Prøv bakfra..stå på alle fire,å legg hodet helt ned på puta,synes det er mye mer behagelig,blir mye mer plass liksom.. i andre stillinger føler jeg at babyen presser utover (nedover),og på blæra,og at mannen presser innover...:)hehe.bare et tips.."rødme":P
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jepp :-) Er vel den eneste posisjonen som funker med den store magen nå om dagen, hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 hehe.. jeg får vondt i ryggen av det jeg... og v åpningen.. så jeg ligger på rygg, oppbygd på dyner, mens han nesten står på knærne. da er magen "fri" og jeg ligger stabilt.. kan legge bena over hans skuldre også dersom jeg vil, og da slipper jeg å holde beina... nesten litt som den rikshospitalgreia:P
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Akkurat som en T synes jeg fungerer godt her;)Han ligger på siden og jeg på ryggen. Ved andre stillinger for jeg bare ekstremt trang til og gulpe på grunn av vogginga;o)Stakkar han savner og bli ridd men det resulterer bare i at jeg blir uvel og hopper rundt på gulvet med krampe i bena:p
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 hehe jeg elsker on top men magen er så stor at det ikke går mer, vi klarer ikke røre oss! hehehe. han sitter igjen med krampe i hofteleddsbøyerne.. uff.. gleder meg til ungen er ute og vi kan kose oss som før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå