Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg nesten for ung til baby.min første kommer i juli.er 24 nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg og tenker at herregud jeg vil være BARE 23 år og ha ett lite barn. Er helt merkelig. Men så ser jeg jo at det er jo mange som får barn før meg, så så alt for galt kan det ikke være ;)

Skrevet

jeg synes ikke jeg er for ung. venter nr 2 nå og er også 24 år. synes det er kjempe fin alder og få barn på.

Skrevet

Jeg er 21,og har termin om 3 uker,er glad jeg har ventet til nå,hadde følt det hadde blitt for tidlig om jeg hadde blitt gravid før..

Skrevet

Ja,det er vell forskell på folk:-)noen er vell yngre også.skal vell klare det på en måte jeg også.kunne hatt et barn allerede også.men,blei omtrent tvunget til abort den gang.2 år siden.sånt setter spor.derfor er det en litt rar,men veldig god følelese også:-)

Skrevet

Venter gutt nr 3 og er 24,føler meg gammal,hehe nei men føler meg ikke som venninene mine som er 24 for å si d sånn,synes det er en fin alder å få barn i...

Skrevet

Når jeg var 23 år hadde jeg 3 små barn,det gikk veldig bra :)

Skrevet

ikke dårlig:-)

så lurer jeg litt.er det noen av dere som veit om det går å spise falukorv?kjøpte det i sverige i går.ikke farlig det??

Skrevet

jeg er 20 år og venter nr 2. så jeg er enda yngre.. =) men det er vel ikke noe galt i det! men må innrømme jeg tenker på det å får litt panikk av og til.

Skrevet

Hehe.. Kjenner igjen følelsen fra første gang jeg gikk gravid. Var da 22 år. Nå derimot føler jeg meg kjempegammel.. Er 34 år.

Skrevet

jeg har termin på 20 års dagen min med nr to, og jenta mi blir 4år rett før=)

dermed er jeg minst på denne tråden=) stortrives som ung mamma, førstegang så var det jo ikke planlagt, men jeg og barnefr har det kjempefint og ja venter nr to nå=)

Skrevet

var ikke du nettopp sjalu på de unge som fikk barn tidlig?

Skrevet

jeg er snart 21 år og føler det er rett tidspunkt for oss å få vår første;) har det vi trenger for å klare oss, økonomi som er sånn tålig, faste jobber og vi eier leilighet så vi er da voksne nok hehe;) er ingen fasit..

Skrevet

jeg er bare 18, blir 19 i mai og har termin i august med min første. vet jeg er veldig ung, men føler jeg er klar for dette. :)

Skrevet

de fleste blir jo klare for barn når de "må" bli det. det kan jo heller være værre for barnefar og blir voksen i løpet av 9 mnd, men de klarer det ofte de også:) Jeg er snart 6 og venter førstemann, synes det er perfekt tid for meg, men jge også får det for meg at jeg er for ung med jevne mellomrom. Tenker liksom, herregud, jeg kunne jo ha venta 1 år til! Men alle får vel ånne følelser av og til, om at de får litt panikk med tanke på hva som skal skje og hva som er forventet av dem. Man har jo en stor rolle å fylle:)

Skrevet

hmm, hva skal jeg si da :) Jeg er 21 og venter nr 2 :)

Skrevet

jeg var 24 på første 25 på andre mann . fikk de to første et par mnd før bursdagen mine. og hvis denne kommer til termin blir han født 2 dager før jeg blir 27

Skrevet

Jeg blir 24 en mnd etter termin. Jeg føler meg ikke ung. Har reist mye, bodd ulike plasser, hatt flere kjærester enn min elskede forlovede, studerer, festet osv... Føler meg helt klar og det er så DEILIG!!!

Tror nok at du vil føle deg mer og mer moden etter hvert som tiden frem mot termin går, og etter at du har fått den lille i armene dine vil du nok aldri angre.. Tenk også på alle fordelene med å være ung!

LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...